دیدبان

پاکستان دلیل تاخیر در ارسال کمک‌ها به سیل زدگان ایران را کارشکنی آمریکا اعلام کرد

پاکستان دلیل تاخیر در ارسال کمک‌ها به سیل زدگان ایران را کارشکنی آمریکا اعلام کرد

دیدبان؛ دولت پاکستان که از روز گذشته با جدیت موضوع بروز سیل در ایران و ارسال کمک‌های امدادی را دستور کار خود قرار داده است از اعزام دو فروند هواپیمای حامل محموله‌های امدادی برای سیل زدگان ایرانی خبر داد. در گزارش منتشر شده توسط دولت ضمن اشاره به تاخیری که در انتقال این محموله‌های امدادی رخ داده است تاکید شد: دولت آمریکا مانع امداد رسانی فوری به کشور همسایه شده است.

اسلام آباد خاطر نشان کرده است: ایران و پاکستان که با هم مرز مشترک دارند عموما در مسائلی نظیر سیل و زلزله پیش از هر کشور دیگری به یاری هم می‌شتابند.

از روز گذشته و پس از توئیت عمران خان در مورد سیل زدگان ایرانی روند امداد رسانی و تهیه محموله های امدادی در پاکستان شدت گرفته است.

دولت آمریکا که مدعی حمایت از مردم تمام کشورهای جهان است همزمان با سیل فراگیر در استان های غربی کشورمان علاوه بر تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانع ارسال کمک های مردمی از دیگر کشورهای جهان به ایران شده است.

«شاه محمود قریشی» وزیر خارجه پاکستان در گفتگو با ظریف اعلام کرد: علیرغم تمام مشکلات دو فروند هواپیمای پاکستانی به زودی روانه ایران خواهند شد.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان