دیدبان

احداث جاده جدید در محور ویسیان به معمولان

احداث جاده جدید در محور ویسیان به معمولان

دیدبان؛ سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به سیل اخیر در استان لرستان و اقدامات این قرارگاه در این رابطه گفت: با توجه به حادثه سیل اخیر در استان لرستان، مجموعه‌های ارتش و سپاه همکاری خوبی را با یکدیگر برای حل این مسئله با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود داشته و دارند.

وی افزود: مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه در همین راستا و در حوزه‌های فنی و مهندسی براساس تقسیم کار صورت گرفته بین مجموعه‌های مختلف از سوی ستاد بحران، مسئولیت بخش‌هایی از بروجرد، اراک، دورود، سیلاخور، زاغه و بخش‌های دیگری را بر عهده داشت که در موج اول سیلاب ها، خدمات زیادی در این بخش‌ها انجام شد.

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با اشاره به درخواست وزارت راه برای ورود در حوزه بازسازی راه‌ها اظهار کرد: مجموعه ما با درخواست وزارت راه برای بازگشایی محور ویسیان به معمولان با ۴۰ دستگاه از ماشین آلات خود برای بازگشایی این محور حاضر شد، اما به دلیل آسیب دیدگی بالای این محور عملا این کار به فرآیندی نقطه به نقطه و زمان بر تبدیل شده است و جاده ای وجود ندارد و باید با تخریب بخشی از صخره ها جاده جدیدی احداث شود. البته در جلسه ای که با مسئولان وزارت راه داشتیم قرارشد تا نقاط جدید و ایمن را برای احداث جاده جدید مشخص شود. وی ادامه داد: ما در استان لرستان با استعداد ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و ۲۰۰ نفر نیروی انسانی مشغول کار هستیم که البته در سایر استان‌های سیل زده نیز حضور داریم و مشغول به فعالیت هستیم.

سعید محمد درباره فعالیت‌های این قرارگاه در سایر استان‌های سیل زده عنوان کرد: نیرو‌های ما در سایر استان‌های سیل زده، چون گلستان، خوزستان، ایلام و البرز با استعداد ۳۸۵ ماشین آلات و ۷۰۰ نفر نیروی انسانی مشغول کار هستند.

وی درباره اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در پلدختر اظهار کرد: حوزه کار ما در پلدختر در بخش بازگشایی راه‌ها و خدمات فنی و مهندسی است.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان