دیدبان

ملت‌های آزاده دنیا به فرزندان متدین و انقلابی همچون شما افتخار می‌کنند

 ملت‌های آزاده دنیا به فرزندان متدین و انقلابی همچون شما افتخار می‌کنند

دیدبان؛ سردار سرتیپ امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، طی پیامی اعطای نشان ذوالفقار از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی را به وی تبریک گفت و آن را نشانه شایستگی آن سردار سرافراز سپاه اسلام دانست.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«لایستوی القعادون من‌ المومنین غیر اولی الضرر و المجاهدون فی سبیل الله باموالهم و انفسهم، فضل الله المجاهدین باموالهم و انفسهم علی القاعدین درجه، و کلا وعدالله الحسنی، و فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما-درجات منه و مغفره و رحمه،و کان الله غفورا رحیما» (سوره نساء-آیه 95 و 96)

برادر  عزیز و ارجمندم ، سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی(دام عزه)

فرمانده محترم  نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

بی تردید  پاداش مجاهدانی که با جان و مال خود در راه خدا جهاد می کنند، اجری عظیم خواهد بود و ایستادگی جانانه  در برابر  عوامل اسکتبار و صهیونیسم و وهابیت و داعش جنایتکار در جبهه های عراق و سوریه ونبردهای سخت و طاقت فرسا در آوردگاه های بزرگ، از جناب عالی شخصیتی ولایتمدار و از جان گذشته در راه آرمان های بلند انقلاب اسلامی در اذهان جهانیان ترسیم نموده است. ملت شریف ایران و تمامی ملت های آزاده دنیا  به فرزندان متدین و انقلابی این نظام الهی همچون جناب عالی مباهات و افتخار می نماید و سلامتی و موفقیت روز افزون شما، آرزوی همیشگی ماست. ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان