دیدبان

مسئولان دولتی را به علت رها کردن بازار و معیشت مردم بازخواست می کنیم

مسئولان دولتی را به علت رها کردن بازار و معیشت مردم بازخواست می کنیم

دیدبان؛ محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: نمایندگان مجلس نگران وضعیت گرانی و مشکلات معیشتی مردم هستند به همین دلیل این موضوع در خانه ملت به صورت مستمر دنبال می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید دولت و همه دستگاه‌های نظارتی در این خصوص تدبیری بیندیشند و وضعیت افسار گسیخته قیمت اجناس و بازار رها شده در این خصوص را سر و سامان دهند افزود: بخشی از این وضعیت برآمده از سوء نظارت و سوء مدیریت است ضمن اینکه بخشی از آن هم حاصل شرایطی است که در آن قرار گرفته‌ایم. 

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایطی فعلی باید تلاش‌ها مضاعف شود تا مردم از سهمی که در اختیار ماست ضرر نبینند ضمن اینکه باید با افزایش نظارت‌ها و مدیریت‌های قوی‌تر این موضوع را رصد و از دست رفتن منابع مالی و اقتصادی مردم جلوگیری کرد. 

وی اظهار داشت: نباید با سوء مدیریت کاری کرد که شرایط بر مردم سخت شود ضمن اینکه در شرایطی که آمریکا با تحریم‌های ظالمانه شرایط را علیه کشورمان سخت کرده، ما نباید با سوء مدیریت و عدم نظارت به این موضوع دامن بزنیم. 

تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد و مدیران در بدنه دولت با سوء مدیریت و کاهش نظارت‌ها، منجر به افسارگسیختگی بازار و گرانی اجناس و رها شدن بازار و اقتصاد شده‌اند و برخی افراد هم تعمدا اقداماتی را علیه بازار انجام می‌دهند. 

نماینده مردم خرم آباد در مجلس خاطرنشان کرد: آن دسته از افرادی که به دنبال سوء استفاده از وضعیت هستند بنا دارند تا در آشفته بازار فعلی برای خود آبی گرم کرده و در شرایطی که کمر مردم در وضعیت اقتصادی و گرانی و اقتصاد خم شده بر سرمایه هایشان بیافزایند. این در حالی است که دولت و دستگاه‌های نظارتی باید با حضور تمام قد در بازار، مانع از ضرر و زیانی که بر دوش مردم سنگینی می‌کند شوند. 

وی درباره برنامه مجلس برای حمایت از قشر مستضعف جامعه گفت: در بودجه سال آینده قرار است حمایت‌های بیشتری از اقشار پایین جامعه صورت گیرد که البته رقم در نظر گرفته در این خصوص، خوب است و نمایندگان تصمیم دارند در این باره کار ویژه‌ای کنند تا به مردم کمک شود. ضمن اینکه نمایندگان مردم در مجلس اجازه نخواهد داد مردم در وضعیت اقتصادی فعلی، در بازار رها شده و دچار مشکل شده و قطعا مسئولان را به مجلس کشانده و بازخواست خواهیم کرد. 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن