دیدبان

افتتاح مجتمع گردشگری یا تالار عروسی اشرافی

افتتاح مجتمع گردشگری یا تالار عروسی اشرافی

دیدبان؛ به گزارش خبرنگار دولت خبرگزاری فارس، سه‌شنبه 16 بهمن ماه بود که علی‌اصغر مونسان رییس‌ سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاون رئیس جمهور در یک تالار عروسی اشرافی در گرمدره استان البرز حضور یافت و آن را افتتاح کرد.

وی در این مراسم که به همراه استاندار البرز حضور یافته بود عنوان داشت:«حقیقتا مجتمع زیبایی است و می تواند در استان البرز و تهران به عنوان یک مجتمع بسیار ارزشمند به عرضه خدمات به گردشگران و ساکنان این دو استان بپردازد.اعتقاد من بر این است که پروژه های جاذب گردشگر در استان البرز باید به گردشگران معرفی شود.»

اما به راستی ماهیت مجتمع دانیال زمانی چیست؟ پایگاه اطلاع رسانی دولت که برای این مجتمع، سنگ تمام گذاشته، می‌نویسد که این مجتمع پذیرایی – گردشگری در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع و با زیربنای 17 هزار متر با سرمایه گذاری 480 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی احداث شده است.مجتمع پذیرایی – گردشگری دانیال دارای تالار های عروسی، اتاق‌های عقد، رستوران پذیرایی، سالن های سمینار و ... است که توانسته برای 100 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کند. 

این در حالی است که برخی اخبار حکایت از این دارد که ورودی این مجتمع عروسی حداقل ۵۰ میلیون تومان است و غذای هر نفر را ۴۰۰ هزار تا ۹۰۰ هزار تومان حساب می شود. نکته حائز اهمیت این است که واقعاً ارتباط این سالن لاکچری عروسی با طرح‌های گردشگری در دهه فجرانقلاب چیست؟

مساله دیگر در این افتتاح پر حاشیه همزمانی آن با ایام مبارک پیروزی انقلاب اسلامی است. انقلابی که مردم و بویژه مستضعفان صاحبان اصلی آن هستند، اما در افتتاح این تالار لاکچری کوچکترین نگاهی به قاطبه مردم نشده است؛ بلکه منحصر به اقلیتی مرفه است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن