دیدبان

شاعران آئینی گوش به زنگ باشند

شاعران آئینی گوش به زنگ باشند
به گزارش دیدبان به نقل از فارس، دهمین فراخوان نواها و اشعار آیینی در چهار رشته شعر، مداحی، دعاخوانی و تولید سبک با موضوعات ذیل ویژه برادران و خواهران ۱۲ تا ۳۵ سال در دو مرحله استانی و کشوری از سوی هیأت رزمندگان اسلام و سازمان بسیج مداحان و با مشارکت شبکه سه سیما، شهرداری تهران و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

موضوعات بخش شعر و سبک:

- مقام و جایگاه ممتاز حضرت سیدالشهدا(ع)
- الگوپذیری از نقش امام زین العابدین(ع) و حضرت زینب(س) در استمرار حماسه و نهضت حسینی
- خصوصیات منتظران واقعی امام عصر(عج)
- پیاده روی میلیونی اربعین حسینی و حماسه حضور

بخش ویژه: الگوپذیری از نهضت عاشورا (استقامت و سازش ناپذیری، بصیرت و ولایتمداری، امر به معروف و نهی از منکر، نقش زنان و…) در مسائل روز ایران و جهان اسلام

جوایز نهایی فراخوان در مرحله کشوری:

به برگزیدگان اول تا سوم هر رشته و هر مقطع سنی به ترتیب کارت هدیه بیست میلیون ریالی، ده میلیون ریالی و پنج میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

در بخش شعر به ۷ نفر از برگزیدگان کارت هدیه پانزده میلیون ریالی اهدا خواهد شد. (به ۲ نفر از شرکت کنندگان در بخش ویژه مسابقه شعر، کارت هدیه بیست میلیون ریالی اهدا می‌شود.)

ارسال آثار :

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۲۰ مهرماه سال جاری به صورت لوح فشرده و مکتوب به مراکز هیأت رزمندگان اسلام و سازمان بسیج مداحان شهرستان خود و یا از طریق سایت www.eheyat.com و ایمیل nava@eheyat.com یا صندوق پستی ۱۱۱-۱۵۷۱۵ ارسال کنند.

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی هیأت رزمندگان اسلام مراجعه یا با شماره ۸۸۹۸۶۹۸۱ ۰۲۱ دبیرخانه مرکزی فراخوان، تماس بگیرند.

مرتبط‌ها

شیطان به چه کسی کار ندارد؟

عکس/علامه جعفری و شاگرد ژاپنی اش

آیت الله بهجت: خاک بر سر شیعه!

مرحوم دولابی:بزرگ خانه، اگر تکان نخورد خانه محفوظ‌تر است!

حدیث/ سخن امیرالمومنین(ع) درباره فایده نگاه به سبزه زار

هرکس فکر می‌کند ظلم با گفتگو کنار می‌رود، آدم ساده‌ای است