دیدبان
محمد قوچانی:

از احمدی‌نژاد می‌ترسیم

از احمدی‌نژاد می‌ترسیم

دیدبان: محمد قوچانی در مصاحبه با مجله کتاب هفته گفته: من به این فکر می‌کنم که ممکن است با کمک صندوق رأی، آدمی مثل احمدی‌نژاد بالا بیاید. بعضی‌ها خودشان را گول می‌زنند و می‌گویند از صندوق رأی هیچ‌وقت احمدی‌نژاد بیرون نمی‌آید. اما واقعیت امر این است که همین الان در همین جامعه خطری که می‌توان در فضایی کاملا دموکراتیک نگران آن بود، بیرون آمدن کسی مثل احمدی‌نژاد از صندوق رأی است. ممکن است هیچ‌وقت از «لاریجانی» نترسیم ولی از «احمدی‌نژاد» می‌ترسیم.

قوچانی که سابقه توهین به مقدسات اسلامی را دارد ،در دوران فعالیت های رسانه ای اش از هیچگونه حمله به احمدی نژاد دریغ نکرد.

چندی پیش روزنامه مردم امروز به سردبیری محمد قوچانی به دلیل تیتری با مضمون حمایت از رسانه‌ هتاک به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام با دستور دادستانی توقیف شد؛ نکته‌ای که در این‌باره قابل توجه و تامل است رکورد “محمد قوچانی” در توقیف شدن رسانه‌های اصلاح‌طلب است.

فعالیت‌ رسانه‌ای قوچانی هم زمان با رشد روزنامه‌های زنجیره آغاز شد و وی با بیشتر روزنامه‌های توقیف شده همکاری داشت. روزنامه های جامعه، نشاط، عصر آزادگان، خرداد و اخبار اقتصادی از جمله این روزنامه‌هاست که در مدت فعالیت قوچانی به تعطیلی کشیده شد.

قوچانی سومین و آخرین سردبیر روزنامه اعتماد ملی بعد از تأسیس آن در سال ۸۴ بود که در مرداد ماه سال ۸۸ به اتهام پخش شایعه، اشاعه فحشا و افتراء علیه نظام توقیف شد.

اولین شماره این روزنامه به مدیریت عباس بزرگمهر و سردبیری قوچانی در تاریخ ۲۶ بهمن ۹۲ منتشر گشت که با حکم دادگاه رسانه به دلیل غیر انسانی خواندن حکم قصاص توقیف شد.

روزنامه اصلاح‌طلب مردم امروز با حضور محمد قوچانی در ۶ دی سال جاری منتشر شد و عصر امروز(شنبه۲۷ دی) با حکم دادستانی تهران به دلیل حمایت از روزنامه هتاک فرانسوی که کاریکاتوری موهن را علیه پیامبر اسلام(ص)منتشر کرده بود، توقیف شد.

منبع: میدان 72

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن