دیدبان

عکس/مرام شیعیان امیرالمومنین علی(ع)

عکس/مرام شیعیان امیرالمومنین علی(ع)

به گزارش دیدبان به نقل از جهان، حدود سه سال است که جنگی خونین میان مردم سوریه با مزدوران جریان های تکفیری و پیروان فرقه ضاله وهابیت در جریان است. جنگی که چندین ماه است دامنه های آن به کشور عراق نیز گسترانده شده و در لبنان نیز نشانه هایی از خود را بروز داده است.

کمتر کسی در دنیا است که از سبعیت و رفتار ناجوانمردانه تکفیری ها و وهابی ها با طرفهای درگیرشان بی خبر باشد. صدها دقیقه فیلم های تکان دهنده از جنایات این جماعت در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. جنایاتی که غالبا علیه اسرای سوری، عراقی و لبنانی که به چنگ این از خدا بی خبران گرفتار شده اند اتفاق افتاده است. سر بریدن ها و مثله کردن ها که قلب هر انسان سالمی را به درد می آورد.

عکسی که می بینید، نمونه ای است از تعامل یک رزمنده که علیه تکفیریان و وهابی ها می جنگد با یکی از اسرای تکفیری. جبهه تکفیری حتی یک نمونه عکس و سند از رفتاری اینچنینی در کارنامه خود ندارد. در برابر این موج سفاکی و جنایت وحشیانه علیه پیروان جبهه حق، رزمندگان یا علی گو، اینگونه با اسرای خود رفتار می کنند و همین روش است که در نهایت، پیروزی آنان را محقق خواهد نمود، انشاءالله
 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن