دیدبان

پیش فروش مرحله پایانی سفرهای ریلی

پیش فروش مرحله پایانی سفرهای ریلی

به گزارش دیدبان به نقل از مهر ، متقاضیان سفر با قطار، با داشتن کد کاربری می‌توانند عملیات خرید خود را از طریق سایت فروش اینترنتی رجاء به نشانی http://ticket.raja.ir و سامانه «‌هم‌قطار» (فروش موبایلی بلیت قطار) انجام دهند.
علاقه‌مندان به خرید از طریق سامانه «هم‌قطار»، می‌توانند برای دریافت نرم‌افزار خرید به سایت رجاء مراجعه کرده یا از طریق USSD ، اپراتورهای همراه اول با وارد کردن کد #۷۹۷*۷۲۰* و اپراتورهای رایتل و ایرانسل با وارد کردن کد #۷۹۷* اقدام به خرید کنند.
در فروش اینترنتی بلیت قطار و سامانه«هم‌قطار»، علاوه بر این که امکان پرداخت از طریق کلیه کارت‌های عضو شبکه شتاب با داشتن رمز دوم امکان پذیر است، شرایط لازم نیز برای گرفتن پرینت در همان لحظه و هر مکان وجود دارد و نیازی به مراجعه به دفاتر فروش بلیت قطار قبل یا بعداز آن نیست.
براساس این خبر، فروش بلیت قطارهای مسافری از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش برای بازه زمانی فوق، از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه امروز یکشنبه ۲۶ مرداد ماه آغاز شده است.
عملیات فروش بلیت قطارهای بین‌المللی (ترکیه) نیز از ساعت ۱۲ امروز از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش سراسر کشور انجام می‌شود.
رجا از هموطنان گرامی درخواست کرده است: بعد از دریافت بلیت، بلافاصله مندرجات آن را با درخواست ارائه شده مطابقت داده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، سریعاً موضوع را به اپراتور فروش اطلاع دهند و از اصلاح آن اطمنان حاصل کنند.
بلیت‌های غیرهمنام یا مخدوش از درجه اعتبار ساقط بوده و دارندگان این‌گونه بلیت‌ها، مسافر بدون بلیت تلقی می‌شوند و از سوار شدن آنها به قطار جلوگیری به عمل خواهد آمد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن