دیدبان

تقدیر آیت‌الله خسروشاهی از یک طرح

تقدیر آیت‌الله خسروشاهی از یک طرح

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، آیت‌الله سیدباقر خسروشاهی مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران در بیانیه‌ای از اجرای طرح «حفظ کرامت زن و افزایش امنیت روانی او در محیط کار» در شهرداری تهران تشکر و قدردانی کرد.
مدیریت حوزه علمیه استان تهران، با وجود هجمه برخی رسانه‌های داخلی و خارجی، این اقدام شهردار تهران را صحیح و بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی دانسته و از آن حمایت کرده است.
در بخش دیگری از این بیانیه بر استمرار مناسب، و نظارت بر حسن اجرای آن، و نیز ابلاغ دستورالعملی جهت رعایت پوشش اسلامی مناسب بانوان و حجاب معیار کارکنان آن نهاد، مبتنی بر هنجارهای شرعی، قانونی و عرفی، تأکید شده است.
در پایان این بیانیه می‌خوانیم: مجموعه مدیریت حوزه علمیه استان تهران امیدوار است چنین اقدام‌هایی توسط دیگر سازمان‌ها و نهادها، بر اساس معیارهای اسلامی و قانونی، به سرعت اجرایی شود.
بر اساس این گزارش، شهردار تهران پیش از این در حمایت از طرح تفکیک محل کار کارمندان شهرداری تهران گفته بود: غیرت دینی ما کجا رفته است؟ نباید اجازه دهیم یک خانم در طول وقت اداری و طی روزها و ماه‌ها، ساعت تماس و معاشرتش با نامحرمان بیشتر از محرم، شوهر و فرزندش باشد.
هفته قبل نیز بیش از 180 عضو مجلس شورای اسلامی از قالیباف به دلیل اجرای طرح تکریم کارمندان و جداسازی فضای کاری زن و مرد در شهرداری تقدیر کرده بودند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن