دیدبان

محاکمه عامل شهادت علی خلیلی آغاز شد

محاکمه عامل شهادت علی خلیلی آغاز شد

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم، جلسه محاکمه عامل شهادت علی خلیلی طلبه ناهی از منکر، از دقایقی پیش در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران آغاز شده است.

پس از اینکه علی خلیلی روز سوم فروردین امسال به‌دلیل جراحات وارده به شهادت رسید، دادستان کل کشور از رسیدگی مجدد قضایی به این پرونده خبر داد و گفت: ضارب علی خلیلی مجدداً تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است.

پس از اعلام این موضوع بود که متهم به قتل که با وثیقه از زندان خارج شده بود، متواری شد و با اقدامات تجسسی پلیس تهران بزرگ در شرق تهران شناسایی و دستگیر شد. به‌موازات تحقیقات پلیسی، بازپرس پرونده از پزشکی قانونی درخواست اعلام نظر درباره ارتباط فوت علی خلیلی با حادثه سال 90 کرد که احمد شجاعی رئیس سازمان پزشکی قانونی در جمع خبرنگاران، فوت خلیلی را با ضربه‌ای که به شاهرگش وارد شده بود، مرتبط دانست.

پس از جمع‌بندی تحقیقات در دادسرای امور جنایی، کیفرخواست متهم با اتهام قتل عمد به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و از دقایقی پیش جلسه محاکمه آغاز شد.

در ابتدای جلسه و با اعلام رسمیت دادگاه، نماینده دادستان در جایگاه قرار گرفت و براساس مدارک و مستندات مندرج در پرونده از دادگاه تقاضای مجازات قانونی برای متهم کرد.

مرتبط‌ها

شیطان به چه کسی کار ندارد؟

عکس/علامه جعفری و شاگرد ژاپنی اش

آیت الله بهجت: خاک بر سر شیعه!

مرحوم دولابی:بزرگ خانه، اگر تکان نخورد خانه محفوظ‌تر است!

حدیث/ سخن امیرالمومنین(ع) درباره فایده نگاه به سبزه زار

هرکس فکر می‌کند ظلم با گفتگو کنار می‌رود، آدم ساده‌ای است