دیدبان

جامعه اسلامی فاقد مشکل و خلا قانونی است

جامعه اسلامی فاقد مشکل و خلا قانونی است

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم، حجت الاسلام محمدنقی لطفی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان ایلام، اظهار کرد: در جامعه اسلامی هیچ گونه مشکل و خلا قانونی وجود ندارد.

وی افزود: باید گفت که ما تنها در حوزه اجرای قانون ها و برنامه های موجود مشکل داریم که نیازمند رفع این خلا ها و مشکلات هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تصریح کرد: باید توجه کرد که امروزه موردی که ما و  دیگران را نیز نگران و گله مند کرده است قانون گرایی و عمل به قانون در جامعه است.

وی با اشاره به وارد کردن خودروهای لوکس خارجی با کمترین خرج و هزینه ای گفت: متأسفانه قانون گرایی در جامعه کم رنگ شده است و این امر نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

حجت الاسلام لطفی عنوان کرد: ما نیازمند نظارت بیشتر مسئولان برای قانون مند بودن جامعه هستیم و با صراحت می توان گفت که وظیفه مجلس تنها گزارش دادن نیست بلکه باید بر تمامی فعالیت ها نظارت دقیق داشته باشد.

وی افزود: مقام معظم رهبری بر اساس شرایط زمانی و بر اساس موقعیت های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور و دنیا سال ها را نامگذاری می کند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تصریح کرد: دشمنان ما نیز این مهم را دریافته اند و همیشه سعی می کنند مانع تحقق شعارهای سال مقام معظم رهبری باشند و همیشه در این مسیر نیز ناکام می مانند.

وی گفت: با وضعیت و گزارش هایی که مشاهده می شود همه برای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری در تلاش هستند و  بی شک اگر با عزم ملی و مدیریت جهادی اقتصاد پررونق و فرهنگ تعالی یابد تحریم‌ها هیچ اثری ندارند.

مرتبط‌ها

شیطان به چه کسی کار ندارد؟

عکس/علامه جعفری و شاگرد ژاپنی اش

آیت الله بهجت: خاک بر سر شیعه!

مرحوم دولابی:بزرگ خانه، اگر تکان نخورد خانه محفوظ‌تر است!

حدیث/ سخن امیرالمومنین(ع) درباره فایده نگاه به سبزه زار

هرکس فکر می‌کند ظلم با گفتگو کنار می‌رود، آدم ساده‌ای است