دیدبان

وقتی شخصیت های اصلی بهائیت مسلمان شدند

وقتی شخصیت های اصلی بهائیت مسلمان شدند

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، همزمان با ایام مبارک رجب و میلاد باسعادت حضرت علی علیه السلام چندتن از اعضای برجسته فرقه ضاله بهائیت با حضور در دفتر مدیریت حوزه علمیه استان البرز شهادتین خود را علنی اعلام کردند.
 این افراد مهم ترین دلیل مسلمان شدن خود را ساختار پوچ فکری و عدم برنامه جهت تکامل انسان در ابعاد مختلف روحی و جسمی این فرقه ضاله مطرح کردند.همچنین عدم صداقت و وجود دروغ و تناقض در رفتار تشکیلات بهائیت از دیگر دلایل این افراد برای خروج از فرقه عنوان شد.
 یکی از این افراد(که از فعالین تبلیغی این فرقه محسوب می شد) در مورد مسلمان شدن خود به تاثیر کارهای فرهنگی در سطح کشور اشاره می کندو می گوید:کارهای فرهنگی مختلف از جمله چاپ کتب مختلف ، روزنامه های مختلف ، پخش فیلم های مختلف از صدا و سیما ،خبرگزاری ها، سایت های مختلف و غیره سبب ایجاد شبهه های مختلف برای من شد؛در جهت پاسخ به شبهات کاملا منطقی از جمله قبله بهائیت ، جاسوسی فرقه ، وجودتناقض در رفتار و گفتار رهبران فرقه و سکوت محض تشکیلات در برابر سوالات بسیار من تصمیم به خروج گرفته و مسلمان شدم.
 س . م نیز که از اعضای محفل استانی این تشکیلات محسوب می شد پس از اعلام شهادتین ، در فضایی وصف ناشدنی و با اشک و بغض از ایجاد احساسی عمیق در درون خود سخن، با اشاره به پوشالی بودن ساختار فکری بهائیت می گوید: اکنون قدرتی را در درون خودم حس میکنم که هیچ گاه آن را تجربه نکردم و آن قدرت اهل بیت (ع) ، بیمه امام حسین( ع) و قدرت امام زمان( عج ) است. قدرتی عظیم که عقل، از بیان و درک آن ناتوان است .
 ع.م نیز از تولدی دوباره سخن می گوید.وی، هدایت و رهیافتن خود به اسلام را نعمتی بزرگ می داند و می گوید:در این فرقه چشمان ما را بسته بودند، اجازه سخن گفتن و اعتراض نداشتیم؛ تشکیلات با کوچکترین اعتراض ما، به خانواده و خود ما هشدار شدید می داد و در صورت ادامه مورد طرد قرار می گرفتیم.
دو خانم که از فعالان این تشکیلات بودند نیز بعد از مسلمان شدن می گویند: تساوی حقوق رجال و نساء در بهائیت تنها ادعاست و دروغی بزرگ.
 یکی از این دو خانم می گوید:سال ها برای بهائیت تلاش کردیم و احساس می کردیم که برای اعتقاد خود تلاش می کنیم. در این فرقه بخش عظیم تبلیغی به دوش خانم هاست و این در حالیست که هیچ گاه اجازه انتخاب شدن در انتخابات بیت العدل را ندارند.
حکم زنا و مهریه زن در بهائیت توهینی به جامعه بشری می باشد و مجامع حقوق بشری بایستی به تاریخ بشریت در خصوص برخی احکام توهین آمیز در این فرقه پاسخ دهند .
 حجت الاسلام والمسلمین سلطانی نیز پس از جاری نمودن شهادتین برای رهیافتگان، "انسان محوری" و "دوری از اصل الهی فطرت"را ارمغان بسیاری از فرق ضاله از جمله بهائیت نامید.
 وی افزود : هیچ یک از ادیان ، فرق و مذاهب ، نحله های مختلف و جنبش های معنوی نوین برای رشد و تکامل جسم و روح انسان به گستردگی اسلام برنامه ندارند .
 وی ادامه داد: عصر کنونی عصر شناخت حقیقت است.عصری که براحتی انسان می تواند با تحقیق و پژوهش با دسترسی به منابع مختلف به راه حق و حقیقت دست پیدا کند. البته دشمنان الهی نیز تلاش های بسیاری در این زمینه کرده اند اما خداوند در  قرآن می فرماید:«یُریدُونَ لِیُطفِئُوا نُورَ اللهِ بِافوَاهِهِم وِ الله‌ُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوکَرِهَ الکافِرونَ؛ آن ها می خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند، ولی خدا نور خود را کامل می کند هر چند کافران خوش نداشته باشند.»
علی رغم میل تشکیلات فرقه بهائیت و ایجاد فشارهای روحی ، روانی،طرد، تهدید و غیره علیه افراد، موج خروج از این فرقه ها شدت یافته که بخشی از این موج نشات گرفته از روشنگری موثر رسانه ها و نشریات بوده و بخش دیگر آن ناشی لز فعالیت فرهنگی نهادهای مسئول در این زمینه نقش است .
در سالهای اخیر، موج خروج از "فرقه های انگشت شمار فعال" در خاورمیانه شدت گرفته و فرقه هائی همچون مسیحیت تبشیری،منافقین ،بهائیت،عرفان های نوظهور  و غیره بیشترین خروج را طی سالیان اخیر داشته اند.

مرتبط‌ها

شیطان به چه کسی کار ندارد؟

عکس/علامه جعفری و شاگرد ژاپنی اش

آیت الله بهجت: خاک بر سر شیعه!

مرحوم دولابی:بزرگ خانه، اگر تکان نخورد خانه محفوظ‌تر است!

حدیث/ سخن امیرالمومنین(ع) درباره فایده نگاه به سبزه زار

هرکس فکر می‌کند ظلم با گفتگو کنار می‌رود، آدم ساده‌ای است