دیدبان

احضار پیمانکار پارک ارم به دادسرا + وضعیت مجروحین

احضار پیمانکار پارک ارم به دادسرا + وضعیت مجروحین

به گزارش دیدبان به نقل از مشرق ، مصدومان حادثه پارک ارم که سه‌دختر جوان به نام‌های نگار، مانیا و رکسانا هستند جمعه‌شب بر اثر سقوط یکی از واگن‌های وسیله «کریزی موس» دچار مصدومیت شدید از ناحیه گردن، نخاع و ستون فقرات شدند.
با تشکیل پرونده قضایی در این خصوص، رییس دادسرای ناحیه پنج تهران به همراه بازپرس خدایی -رییس شعبه 16 این دادسرا که مسوول رسیدگی به پرونده ‌است- با حضور در بیمارستان‌های آسیا و افشارنور با مجروحان ملاقات و از آنها تحقیق کردند. همچنین بازپرس پرونده دستور پلمب دستگاه حادثه‌ساز را صادر کرد. قرار است پیمانکار این وسیله امروز به دادسرا برود و از او تحقیق شود.
در همین حال ایرج جهانگیر مدیرعامل شرکت ارم‌سبز با بیان اینکه اگر پارک ارم در این حادثه مقصر باشد استعفا خواهد کرد، گفت: دوشنبه جلسه‌ای را در دفتر مرکزی استاندارد ملی ایران با حضور مهندسان فنی و چند شرکت بازرسی و کارشناسان استاندار داشتیم.
نتیجه این جلسه باید از طرف استاندار اعلام شود ولی چیزی که به صورت شفاهی در آن جلسه مطرح شد این بود که پارک ارم مقصر اصلی شناخته نشده است ولی اینکه چه کسی مقصر است را اجازه دهید خود استاندار اعلام کند.
جهانگیر با اشاره به اظهارنظرهای اعضای شورای شهر تهران در خصوص این حادثه گفت: در بررسی‌های شورای شهر نیز پارک ارم مقصر شناخته نشده است. مدیرعامل شرکت ارم‌سبز در خصوص طرح جامع پارک ارم گفت زیرساخت‌های این طرح هم‌اکنون در حال انجام است اما هزینه سنگین و زمان زیادی نیاز دارد که در توان من تنها نیست.
هم‌اکنون یک‌سال‌ونیم است که این طرح به تصویب رسیده است و ما در این مدت درگیر مسایلی مانند تحریم بودیم.
در همین حال یکی از نزدیکان سه دختر حادثه‌دیده روز گذشته در خصوص آخرین وضعیت آنها به خبرنگار ما گفت: لباسی مخصوص برای رکسانا درنظر گرفته شده که بدن او را به‌طور کامل ثابت نگه ‌دارد در واقع این لباس مثل گچ عمل می‌کند و اجازه هیچ ‌حرکتی را نمی‌دهد پزشکان امیدوارند با به تن‌کردن این لباس مخصوص وضعیت نخاعی و شکستگی‌های رکسانا بهتر شود خوشبختانه او به بخش منتقل شده‌ است.
وضعیت نگار همچنان وخیم است و دچار مشکلاتی در قسمت ریه نیز شده ‌است مانیا نیز مورد عمل جراحی قرار گرفته و او نیز در بخش مراقبت‌های ویژه‌ است. پزشکان هر سه‌نفر را ملاقات ممنوع کرده‌اند.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران