دیدبان

هشدار دادن مدافع همجنس بازان به دولت روحانی

هشدار دادن مدافع همجنس بازان به دولت روحانی

به گزارش دیدبان به نقل از رجا ، وی در بخشی از این گفتگو ضمن هشدار به دولت روحانی نسبت به اجرای وعده های انتخاباتی اش، مطالبات افراطیون از دولت را بیان کرده و تاکید می کند اگر وی تا سال آینده در این امر موفق نباشد اصلاح طلبان را نیز در شکست خود شریک خواهد کرد:

«در سال آینده ما دو انتخابات مهم مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم. باید این هشدار را به دولت روحانی داد که اگر وی و تیم همراهش نتوانند عملکرد موفقی در این دو انتخابات داشته باشند نه تنها خود این دولت شکست می‌خورد بلکه باعث شکست اصلاح‌طلبان نیز خواهند شد.»

سحرخیز در بخش دیگری از اظهاراتش به ضعف بدنه اجتماعی دولت روحانی اشاره کرده و می گوید:

«نیروهایی که به آقای روحانی رای داده‌اند، دست در دست و همراه با دولت نیستند. این موضوع باعث می‌شود در جایی که آقای روحانی بخواهد آنها وارد صحنه بشوند، این اتفاق نیفتد؛ چرا که از قبل آنها را پس زده‌اند. نداشتن پتانسیل حمایت اجتماعی در زمان‌های لازم پاشنه آشیل دولت است و دولت از این سمت ضربه پذیر است.»

  به نظر می رسد برخی اشتباهات عجیب و غریب دولت طی 9 ماه گذشته و روی گردانی بخش قابل توجهی از رای دهندگان به روحانی بویژه بعد از اقداماتی مانند توزیع سبد کالا و درخواست مردم برای انصراف از دریافت یارانه، اصلی ترین علت تلاش اصلاح طلبان و تندروها برای جدا کردن خط خود از روحانی است.

 

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران