دیدبان

دولت سوریه در مبارزه با تروریسم قاطع است

 دولت سوریه در مبارزه با تروریسم قاطع است

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه امروز با هیاتی از نمایندگان فرهنگی، آموزشی، دینی و اجتماعی استان حماه دیدار کرد.

رئیس جمهور سوریه در این دیدار درباره مسایل خدماتی، معیشتی، امنیتی و نیازهای اساسی اهالی این استان و همچنین امکان تاسیس دانشگاه دولتی گفتگو و تاکید کرد این نیازها باید هر چه سریعتر مورد بررسی قرار بگیرند و بر اساس اولویت ها و امکانات موجود به آنها پاسخ داده شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری سوریه خاطرنشان کرد که سوریه به فضل شهدای ارتش و مقاومت و پایداری مردم از جمله مقاومت اهالی استان حماه، در مسیر تحقق پیروزی حرکت می کند.

بشار اسد همچنین اعلام کرد که دولت سوریه در مبارزه با تروریسم قاطع است و در عین حال به حمایت خود از تلاش های آشتی ملی در هر منطقه ای که امکان تحقق آشتی ممکن باشد ادامه خواهد داد تا امنیت و ثبات به همه مناطق سوریه بازگردد.

از سوی دیگر، اعضای هیات نمایندگی استان حماه درباره مشکلاتی که این استان بویژه مناطق روستایی با آن دست و پنجه نرم می کند و همچنین تلاش هایی که ریش سفیدان برای تحقق آشتی ملی انجام می دهند را بازگو کردند.

بشار اسد چند روز گذشته با شماری از ریش‌سفیدان و بزرگان مناطق حومه شهر دمشق دیدار و گفت‌وگو کرد و از نقش آنها در تحقق برخی از آشتی‌های ملی در برخی از مناطق سوریه تقدیر و تمجید کرد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن