دیدبان

اولویت ایران خودرو تغییر کرد

اولویت ایران خودرو تغییر کرد

به گزارش دیدبان به نقل از روابط عمومی ایران خودرو ؛ هاشم یکه زارع در مراسم معارفه قائم مقام فروش و بازاریابی خود گفت: فروش در زنجیره تولید خودرو جایگاه ویژه ای دارد و ایران خودرو درصدد است با رویکردی علمی و جامع در مقوله فروش و ایجاد مهندسی در آن مانند خودروسازان بزرگ دنیا با مشتریان خود رفتار کند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در این حال اظهار داشت:
با سیاستی واحد درباره محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در دو بخش سواری و تجاری به سمت بازارسازی، فروش و توسعه سهم بازار حرکت کنیم. یکه زارع، تنوع محصول را لازمه حفظ و توسعه سهم بازار دانست و گفت: ویترین کاملی از محصولات داشته باشیم تا نیاز بخش‌های مختلف بازار را تامین کنیم.
وی افزود: باید شرایط به گونه ای بهبود یابد تا هموطنان در هر طبقه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی امکان انتخاب محصول مورد نیاز خود در سبد محصولات ایران خودرو را داشته باشند. مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در باره احیای بخش لیزینگ گفت : باید در بخش لیزینگ نیز برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد تا شرایط خرید برای مشتریان این بخش تسهیل شود.
آقای یکه زارع در حکمی ، حمید رضا بهمنی را به سمت قائم مقام مدیر عامل در فروش و بازاریابی خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو منصوب کرده است. بهمنی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت بازرگانی است و از مدیران با تجربه در حوزه صنعت خودروسازی به شمار می رود. بهمنی قبل از این و از سال ۸۸ معاون فروش و بازاریابی شرکت ایران خودرو دیزل بوده است.

منبع:جهان

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران