دیدبان
حدادعادل:

چرا برخی از دلواپسی مردم، دلواپس شدند؟

چرا برخی از دلواپسی مردم، دلواپس شدند؟

دیدبان: غلامعلی حداد عادل در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از برگزاری همایش "دلواپسیم"، گفت: اینکه عده ای بگویند دلواپس و نگران هستیم چیزی بدی نیست ما همه نگران این هستیم که خارجی‌ها سر ما کلاه بگذارند و این نگرانی یک چیز بدیهی است.
این عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: البته این به این معنا نیست که ما معتقدیم یک عده‌ای دارند می‌روند تا خدای نکرده خیانت کنند؛ مسئله هسته‌ای یک آزمون بزرگ برای استقلال‌طلبی ما است و شوخی نیست و اینکه عده‌ای بگویند ما دلواپس و نگران هستیم چیزی بدی نیست.
رییس اسبق مجلس شورای اسلامی در خصوص واکنش و بازتاب منفی این همایش در بیرون از مرزهای کشور نسبت به اعتماد داخلی به تیم مذاکره کننده، گفت: این همایش نشان‌دهنده این است که یک ملتی قویا نگران استقلال خودش است و این امر وزیر خارجه و گروه مذاکره‌کننده ما را قوی‌تر می‌کند. اینکه خارجی‌ها بدانند ملت ایران به استقلال خود حساس است و اگر بخواهند زیاده‌روی کنند و استقلال ما را مخدوش کنند این ملت در برابر آنها ایستاده است.
حدادعادل ادامه داد: به نظرم باید از این موضوع استقبال کنیم البته نباید بی‌انصافی کرد و حرف غلطی زد و نفس اینکه مردم بگویند ما دلواپس هستیم چیزی بدی نیست و من تعجب می‌کنم که چرا برخی از روزنامه‌ها اینقدر از دلواپس بودن دیگران،‌دلواپس شدند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن