دیدبان

میرزاده : وضعیت هراتی در حال رسیدگی است

میرزاده : وضعیت هراتی در حال رسیدگی است

به گزارش دیدبان به نقل از فارس از رشت، حمید میرزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران بر اجرای طرح‌های دانش‌بنیان تاکید کرد.
وی با بیان اینکه برای ثبت شرکت‌های دانش‌بنیان در گیلان توجه به صنایع کشاورزی و تبدیلی اهمیت دارد، افزود: در این سفر به منظور تامین نیروهای لازم مجوز جذب هیئت علمی را به واحدها دادیم. رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه اکنون ۲ هزار نفر در دانشگاه آزاد گیلان فعالیت می‌کنند، افزود: نیمی از افراد عضو هیئت علمی دانشگاه هستند.

کمبود مالی دانشگاه آزاد/جذب ۵ هزار نفر عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد در سال جاری
وی با اشاره به اینکه مطابقت نداشتن دخل و خرج واحدها و افزایش واحدهای زیان‌ده موجب مشکلات مالی دانشگاه آزاد شده است، گفت: توسعه فضای آموزشی برای جذب متقاضیان تحصیلات تکمیلی یکی از راهبردهای جبران کمبود مالی دانشگاه آزاد است.
میرزاده از جذب ۵ هزار عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: تاکنون ۹ هزار نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۲ هزار نفر دکترا و ۳ هزار نفر دانشجوی دکترا هستند که دستور جذب ۵ هزار نفر از اینها را دادیم.

وضعیت هراتی رسیدگی می‌شود
وی درباره انتصاب عبدالحسین هراتی سرپرست اداره کل اسناد و املاک دانشگاه آزاد و واکنش رسانه‌ای نسبت به این موضوع تصریح کرد: معاون فرهنگی دانشگاه آزاد مسئول رسیدگی به این مسئله شده و در صورت صحت مطالب گفته شده در رسانه‌ها، پست مذکور از هراتی گرفته می‌شود.
رئیس دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد باشگاه سیاسی نیست بلکه نهاد علمی برای توسعه کشور است. وی یادآور شد: کسانی که درباره هراتی چنین صحبت‌هایی کرده‌اند افراد دلسوزی نبودند و قصد پیاده کردن مقاصد سیاسی خود را در دانشگاه داشتند. میرزاده متذکر شد: دانشگاه آزاد با افرادی که با نظام زاویه دارند کاری ندارد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن