دیدبان

درخواست 49 دانشگاه آزاد برای عزل هراتی

درخواست 49 دانشگاه آزاد برای عزل هراتی

به گزارش دیدبان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج دانشجویی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد با صدور بیانیه‌ای نسبت به انتصاب هراتی در این دانشگاه واکنش نشان داد و آورده است: مسئولین محترم دانشگاه آزاد اسلامی بدانند که امام و رهبری خط قرمز بسیج دانشجویی‌اند و هرکس در هر جایگاه و مقامی بخواهد گردی بر دامان ولایت بنشاند بی‌درنگ با برخورد انقلابی و قاطع دانشجویان بسیجی مواجه خواهد شد و آنگاه بی‌شک تنها راه فرار از خروش انقلابی فرزندان روح خدا و سربازان و پرچمداران علی زمانه فرار با لباس زنانه از کشور خواهد بود.
متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
من در میان شما باشم یا نباشم نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد.(امام خمینی رحمةالله علیه)
یکی از اهداف تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های آغازین انقلاب تقویت بنیه علمی و فرهنگی و ارتقای بینش عمیق به مفهوم انقلاب اسلامی ایران بوده است که به حق اهدافی والا و متناسب با اهداف انقلاب بوده است، اما هر چه از تولد این نهال نوپا می‌گذشت دانشگاه آزاد اسلامی نه تنها در مسیر بهبود و اعتلای فرهنگ در فضای علمی کشور حرکت نکرد بلکه با پرداختن صرف به سیاست پول محوری و سیاسی بازی‌های ناصواب و بی‌توجهی به اوضاع فرهنگی روز به روز بر غربت فرهنگ افزود.
حرکت بر روی ریل‌های فرسوده و زنگ‌زده غرب‌گرایی در دانشگاه آزاد سابقه‌ای دیرین دارد و تبدیل کردن دانشگاه‌ها در سال ۸۸ به ستاد یکی از سران فتنه و گسیل هزینه‌های فرهنگی دانشگاه به بی‌فرهنگ‌ترین عمل‌ها که جشن‌ها و میتینگ‌های فتنه‌گران بود در کنار مدیریت سلطنتی و سی ساله برخی تنها بخشی از آنهاست که جریان دانشجویی ضمن هوشیاری لازم و هشدارهای مقتضی بنا بر مصلحت نظام و اغماض و به امید اصلاح رویه از ایجاد تنش‌خودداری کرده است.
اما در جدیدترین اقدام تهوع آور دانشگاه آزاد اسلامی با حکم معاون فرهنگی دانشگاه آقای طه هاشمی یکی از حامیان فتنه ۸۸ و جنبش جعلی و پوشالی سبز و از اهانت‌کنندگان صریح به امام راحل عظیم‌الشان آقای هراتی به سمت مدیرکل اداره اسناد و مدارک دانشگاه آزاد منصوب شده است.
برای مسئولین محترم دانشگاه آزاد اسلامی کشور، اعضای هئیت موسس و بالاخص جناب آقای هاشمی و همچنین نوه بزرگوار امام که از حامیان ریاست محترم دانشگاه هستند و همگی داعیه‌دار ارادت به امام و رهبری نیز می‌باشند خالی از لطف نخواهد بود که تنها به بخشی از اظهارات شرم‌آور آقای عبدالحسین هراتی توجه نمایند:
"دهه شصت تونل وحشت تاریخ معاصر ایران بود. دهه‌ای که همه خشونت‌ها و جنایت‌ها و تحجرها و بدعت‌های غیرانسانی و ضدتوحیدی و شرک‌آلود آن به نام "امام‌خمینی" در تاریخ ما ثبت و ضبط شده است و کسی را یارای پاک کردن آن از این تاریخ نیست".
"تو را بخدا در زنده کردن «امام» نکوشید که این «امام» زنده شدنی نیست بلکه افیون مرگیست که طرفداران خود را به محاق نیستی می‌کشد".
بی‌شک زمان حاضر معیار خوبی برای سنجش نزدیک بودن به امام و پیرو بودن ایشان است و قطعا هرکس در حفظ ارزش‌ها و برخورد با هتاکان به امام پیش قدم‌تر باشد به امام نزدیک تر خواهد بود نه آنکه نام فامیلی و یا انتساب ژنیتیکی به ایشان را به ارث برده باشد.
مسئولین محترم دانشگاه آزاد اسلامی بدانند که امام و رهبری خط قرمز بسیج دانشجویی‌اند و هرکس در هر جایگاه و مقامی بخواهد گردی بر دامان ولایت بنشاند بی‌درنگ با برخورد انقلابی و قاطع دانشجویان بسیجی مواجه خواهد شد و آنگاه بی‌شک تنها راه فرار از خروش انقلابی فرزندان روح خدا و سربازان و پرچمداران علی زمانه فرار با لباس زنانه از کشور خواهد بود.
به جهت قرار داشتن در ایام ماه مبارک رجب و میلاد مولی‌الموحدین به مسئولین دانشگاه آزاد فرصت می‌دهیم تا با تجدیدنظر در این انتصاب نادرست ضمن اعلام وفاداری به امام و رهبری مانع از تلخ شدن شیرینی این ایام در کام دانشجویان و شوند.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد واحد گلستان، یزد، همدان، مازندران، خوزستان، گیلان، ورامین و شیراز نیز در صورت اصلاح رویه موجود و لغو انتصاب مذکور همچنان با قوت در کمک به جهت اعتلای فرهنگ در دانشگاه‌ها چون چتری ایمن به خدمت جهادی و انقلابی‌اش همچون گذشته ادامه خواهد داد، اما هشدار جدی می‌دهیم در صورت عدم تغییر در رویه و عزل فرد منتصب شده دیگر اغماض جایی در دکترین و راهبرد بسیج دانشجویی نخواهد داشت و بسیج دانشجویی در جهت احقاق حقوق دانشجویان و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های والای نظام از تمامی ظرفیت‌های قانونی خود از جمله تحصن و تجمع سراسری در همه واحدهای دانشگاه آزاد و برگزاری نشست‌های مطبوعاتی و رسانه‌ای و ارائه مستندات تا رسیدن به هدف متعالی‌اش استفاده خواهد کرد و نخواهد گذاشت کسانی که با بغض و کینه به جهت قطع ویژه‌خواری‌هایشان نسبت به انقلاب و بنیانگذارش می‌نگرند در مجموعه کشور بر مسند بنشینند و مسئولیت تمامی اتفاقات برعهده مسببان این انتصاب بی‌خردانه در دانشگاه آزاد اسلامی کشور خواهد بود.
در پایان ضمن بیعت مجدد با امام راحل و رهبری فرزانه امام خامنه‌ای امید داریم مسئولین محترم در این آزمون ولایت‌مداری سربلند بیرون آمده و در کنار فرزندان نسل سوم انقلاب بار دیگر در سنگر دانش و فناوری سربازی شایسته برای ولایت باشند.
شورای تبیین مواضع:
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان بهشهر
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان گلوگاه
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان نکا
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان جویبار
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان ساری
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان قائمشهر
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان بابل
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان سوادکوه
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان سوادکوه شمالی
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان آمل
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان محمودآباد
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان نوشهر
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان نور
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان چالوس
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان تنکابن
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان رامسر
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان بندرگز
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان علی آباد
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان گرگان
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان گنبد
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان آستارا
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان رامسر آستانه
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان انزلی
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان رتالش
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان رشت
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان رودبار
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان رودسر
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان سیاهکل
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان فومن
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان لاهیجان
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان لنگرود
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان ماسال
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان لشت نشاء
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد اهواز
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد شیراز
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان همدان
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان کبودرآهنگ
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان نهاوند
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان تویسرکان
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان اسدآباد
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان یزد
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان میبد
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان اردکان
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان بهاباد
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان تفت
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان ابرکوه
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد صدوق
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان مهریز
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد خاتم

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن