دیدبان

تمجید السیسی از پادشاه عربستان

تمجید السیسی از پادشاه عربستان
به گزارش دیدبان به نقل از مهر ، "عبدالفتاح السیسی" با بیان اینکه، کشورهای عربی بیش از 20 میلیارد دلار به مصر(در پی سرنگونی محمد مرسی) کمک کرده اند، به تمجید از شاه عربستان پرداخت و گفت ملک عبدالله حکیم اعراب است و از حمایتهایش از ملت مصر پس از انقلاب 30 ژوئن(برکناری محمد مرسی از قدرت) تقدیر می کنیم.

السیسی در بخش دوم گفتگوی تلویزیونی خود در راستای تبلیغات انتخاباتی خود گفت : تشکر ویژه از ملک عبدالله به خاطر تمام کمکهایی که به مصر کرده است، دارم و برایش احترام بالایی قائل هستم، ملک عبدالله حکیم و بزرگ اعراب است و به او می گویم از خداوند می خواهم کشورتان را از شرارتها محافظت کند.

وی افزود کشورهای عربی پس از 30 ژوئن(برکناری مرسی)، بیش از 20 میلیارد دلار به اقتصاد مصر کمک کردند، وی همچنین از امارات و کویت هم تشکر کرد.

السیسی همچنین احداث 22 شهرک صنعتی جدید و هشت فرودگاه جدید، کنترل بازار و قیمتها به خاطر فقیران را از برنامه های خود در صورت پیروزی در انتخابات آتی اعلام کرد.

وی تشویق مصریهای مقیم خارج برای حمایت از کشورشان و نیز باز شدن زمینه های جدید برای سرمایه گذاری مصریهای مقیم خارج، اعراب و طرفهای خارجی و کمکهای دوستان و برادران به زعم وی را از دیگر اولویتهای خود در صورت رئیس جمهوری شدن اعلام کرد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن