دیدبان

وعده بشار اسد به خانواده شهدا

 وعده بشار اسد به خانواده شهدا

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدای سوری اعلام کرد که «تمام شهدا برای ما گرانقدر هستند و ما همیشه از داشتن شهدایی که خود را فدای وطن کردند احساس سربلندی می‌کنیم».

به گزارش رسانه‌های سوریه، اسد خطاب به فرزندان شهدا گفت هر یک از شما باید به پدر خود افتخار کند؛ «پدری که خون خود را برای میهن و هم میهنان فدا کرد و اگر همه مردم مثل شما و خانواده‌هایتان محکم و نترس باشند، بدون شک بر تروریست‌ها پیروز خواهیم شد».

بشار اسد افزود که «خانواده‌های شهدا باعث افتخار و سربلندی ما هستند؛ چرا که توانایی و شجاعت آنها اساس مقاومت سوریه بوده و یکی از مهمترین پایه‌های پیروزی ما بر تروریسم خواهد بود».

وی تصریح کرد که «اگر مردم سوریه آمادگی دفاع از سرزمین خود را نداشتند و اگر شهدای قهرمان از میهن دفاع نمی‌کردند، سوریه‌ای باقی نمی‌ماند و ما امروز نمی‌توانستیم در این مکان گرد هم بیاییم و با یکدیگر صحبت کنیم».

رئیس جمهور سوریه در پایان گفت: در عید شهدای سال آینده به خواست خداوند نه فقط برای جشن گرفتن عید گرد هم جمع می‌شویم بلکه شاهد جشن گرفتن پیروزی بر تروریست‌هایی خواهیم بود که بدترین جنایت‌ها را در حق ملت سوریه مرتکب شدند.

 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن