دیدبان

رویانیان بازداشت شد؟

 رویانیان بازداشت شد؟

به گزارش دیدبان به نقل از مشرق ، از عصر دوشنبه اخباری مبنی بر بازداشت مدیرعامل سابق پرسپولیس و رئیس سابق ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت در برخی سایت ها منتشر شد.
سایت جهان، دوشنبه شب خبری با این مضمون روی خروجی خود منتشر کرد: مدیرعامل سابق پرسپولیس به اتهام تخلفات مالی از جمله اختلاس و پولشویی بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.
یک منبع آگاه با اعلام این خبر به جهان گفت که وی که ظهر امروز به شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت احضار شده بود برای تحقیقات بیشتر بازداشت شده است.
این تخلفات تنها مربوط به دوران مدیریت وی در باشگاه پرسپولیس نبوده و این فرد باید پاسخگوی مواردی در دوره مدیریتش بر یک سازمان دولتی دیگر باشد.
هفته گذشته حجت الاسلام اژه ای از «ارسال پرونده تخلفات مالی مدیر یک باشگاه پرطرفدار به قوه قضاییه» خبر داده بود.
جهان در ادامه نوشت: بعد از تهیه این گزارش رئیس‌جمهور دستور برکناری وی را صادر کرده است. گفته می شود پرونده تخلفات وی نهایی شده و به قوه قضائیه فرستاده شده ‌است.
این در حالی است که باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز سه شنبه انتقال رویانیان به اوین را تکذیب کرد و نوشت: یک منبع آگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به این سؤال که آیا "محمد رویانیان" به اوین منتقل شده است، اظهار داشت: این خبر صحت ندارد و این فرد به زندان اوین منتقل نشده است.
وی افزود: چنانچه فرد مذکور بازداشت شده باشد قطعا به سایر مراجع قضایی منتقل شده است.
اما دقایقی بعد از این تکذیبیه، خبرگزاری دولتی ایرنا بازداشت رویانیان را تایید کرد و نوشت: یک منبع آگاه ضمن تایید بازداشت «محمد رویانیان» مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس و رییس سابق ستاد سوخت، افزود، وی در ارتباط با پرونده ستاد سوخت بازداشت شده است.
این منبع آگاه روز سه شنبه به ایرنا گفت: قرار بازداشت رویانیان از سوی شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت صادر شده است.
بر اساس این گزارش، رویانیان پیشتر در ارتباط با پرونده ستاد سوخت به شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت احضار و تفهیم اتهام شده بود.
حجت الاسلام والمسلمین «غلامحسین محسنی اژه ای» سخنگوی قوه قضاییه و دادستان کل کشور نیز هشتم اردیبهشت ماه در نشست خبری درباره پرونده ستاد سوخت گفت: تا کنون سه نفر در این خصوص بازداشت شده اند و بقیه با قید وثیقه آزاد هستند.
رویانیان نیز پیشتر درباره احضار خود به دادسرا در ارتباط با پرونده ستاد سوخت گفته بود: به دادسرا رفتن جرم نیست و قوه قضاییه و دادسرا خانه من است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن