دیدبان

فحاشی مقابل چشمان معاون وزیر

فحاشی مقابل چشمان معاون وزیر

به گزارش دیدبان به نقل از مشرق، دیدار سوم تیم‌های مهرام و پتروشیمی در فینال لیگ برتر بسکتبال از ساعت 15 و 45 دقیقه امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز شد.
در این دیدار تیم مهرام موفق شد حریف مهمان خود را با نتیجه 85 بر 78 شکست دهد. این دیدار در شرایطی به پایان رسید که در کواتر چهارم به دلیل درگیری تماشاگران دو تیم برای چند دقیقه بازی متوقف شد اما با دخالت ماموران انتظامی و مهیا شدن شرایط برای ادامه بازی، با تصمیم ناظران مسابقه این دیدار ادامه پیدا کرد.

شاگردان مصطفی هاشمی در حالی برنده این بازی شدند که دیدار اول و دوم فینال را به پتروشیمی واگذار کرده بودند. در جریان این دو دیدار که به صورت متوالی پنجشنبه و جمعه گذشته در سالن اندیشه بندرامام برگزار شد، پتروشیمی به ترتیب با نتایج 78 بر 62 و 68 بر 66 صاحب برتری شده بود.

به گزارش مهر، مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به صورت 4 از 7 برگزار شده و دیدار چهارم این مرحله نیز روز سه شنبه (فردا) در تالار بسکتبال آزادی برگزار خواهد شد. اما با توجه به نتیجه به دست آمده در دیدار امروز رقابت دو تیم برای دستیابی به عنوان قهرمانی حداقل تا دیدار پنجم ادامه خواهد داشت. دیدار پنجم پنجشنبه در بندرامام برگزار می‌شود.

فینال مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور طی دو فصل گذشته نیز میان دو تیم مهرام و پتروشیمی برگزار شد که طی آن ابتدا مهرام موفق به کسب برتری و جام قهرمانی شد اما سال گذشته این تیم پتروشیمی بود که با غلبه بر مهرام طی پنج دیدار، برای نخستین بار قهرمان لیگ بسکتبال شد.

حاشیه های این دیدار به نقل از فارس:
*به دلیل حساسیت بازی نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان به سالن آمده و بازی را از نزدیک تماشا کرد.
*تماشاگران مهرام که حدود 1500 نفر بودند و از ابتدای بازی به شدت تیم‌شان را تشویق می‌کردند. حدود 150 تماشاگر نیز از ماهشهر برای تشویق پتروشیمی به تهران آمده و در سالن حضور داشند.
* در اواخر کوارتر سوم و در حالی که مهرامی‌ها از حریف خود پیش بودند تماشاگران پتروشیمی که در طبقه دوم نشسته بودند با پرتاب بطری به داخل زمین، این مسابقه را به جنجال کشاندند.
* تماشاگران پتروشیمی در طبقه دوم بنرهایی که مهرامی‌ها نصب کرده بودند با پاره کرده و شعارهایی را علیه تماشاگران و تیم مهرام سردادند.
* این کار تماشاگران پتروشیمی موجب شد تا هواداران مهرام هم بطری‌هایی را به طبقه بالا پرتاب کنند؛ تمام این حرکات مقابل چشمان نصرالله سجادی، معاون وزیر ورزش و جوانان رخ داد.
* پرتاب بطری، فحاشی و پاره کردن بنرها موجب شد تا این بازی حساس حدود 15 دقیقه متوقف باشد. با دخالت ماموران انتظامی و مهیا شدن شرایط برای ادامه بازی، با تصمیم ناظران مسابقه این دیدار ادامه پیدا کرد.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران