دیدبان

چرا ارتش سوریه جبهه جدیدی در حلب گشود؟

چرا ارتش سوریه جبهه جدیدی در حلب گشود؟

به گزارش دیدبان به نقل از شبکه العالم، ارتش سوریه با به دست گرفتن کنترل کامل میدان و منطقه البریج در جنوب زندان مرکزی حلب که بیش از یک سال در محاصره تروریست ها قرار داشته، گام بلندی به سوی رفع محاصره این زندان برداشته و جبهه جدیدی علیه تروریست‌ها گشوده است.

 ارتش سوریه در حالی پیشروی به سوی زندان مرکزی حلب را آغاز کرده و جبهه جدیدی علیه تروریست ها گشوده است که به عملیات نظامی خود در العامریه و الراموسه در جنوب غربی این شهر نیز ادامه می‌دهد.

یک منبع میدانی در این خصوص به "السفیر" گفت: تسلط نیروهای ارتش سوریه بر البریج به معنی سقوط کامل مناطق راهبردی اطراف زندان مرکزی حلب است که به این ترتیب تنها مساله دست یابی به این زندان که یک کیلومتر با مکان استقرار نیروهای ارتش فاصله دارد، باقی می‌ماند و هر لحظه ممکن است این امر محقق شود.

این منبع تاکید کرد که فرماندهی پلیس حلب کادر لازم برای حمایت از زندان حلب را آماده کرده تا به محض رسیدن نیروهای ارتش به زندان، آنها را جایگزین کادر مستقر در داخل زندان کند.

همچنین محموله های مواد غذایی و لوازم پزشکی نیز آماده شده است تا به محض شکسته شدن محاصره این زندان، برای آن مکان ارسال شود.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن