دیدبان
عضو مجلس خبرگان رهبری:

ترمز فعالیت گشت ارشاد با تهمت زدن به آن ها

ترمز فعالیت گشت ارشاد با تهمت زدن به آن ها

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم، آیت‌الله محسن حیدری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، شهید خلیلی را از طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) تهران  اظهار کرد و افزود: این شهید بزرگوار که از طلبه های مخلص در حوزه علمیه بود با دیدن صحنه تعدی چند جوان به یک خانم در خیابان اقدام به امر به معروف و نهی از منکر می کند.

وی با بیان این که اراذل و اوباش در برابر امر به معروف شهید خلیلی او را مورد ضرب و جرح قرار می دهند، اظهار کرد: چرا باید یک زن در خیابان مورد آزار اراذل و اوباش قرار گیرد و شهادت این طلبه شهید به نوعی نتیجه سهل انگاری مسئولان اجرایی کشور و نیروی انتظامی در راستای مقابله با اشرار و اراذل و اوباش است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با انتقاد از عملکرد برخی دولتمردان در جلوگیری از اجرای طرح گشت ارشاد ها تصریح کرد: دولتمردان در جمهوری اسلامی باید مسئولان نیروی انتظامی را در زمینه برپایی گشت های ارشاد یاری کنند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه بخشی از نهادها و مسئولان حساسیت لازم را نسبت به مسئله‌های فرهنگی و تهاجم دشمن در این زمینه ندارند، گفت: تهمت هایی که به گشت ارشاد از سوی دولت های گذشته زده شد، ترمزی برای فعالیت آن ها بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهادت شهید خلیلی باید درس عبرتی برای مسئولان در راستای حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر باشد.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران