دیدبان

نزاع خیابانی «بچه‌محل‌ها» به کشته شدن جوان ۲۰ ساله منجر شد

نزاع خیابانی «بچه‌محل‌ها» به کشته شدن جوان ۲۰ ساله منجر شد

به گزارش دیدبان به نقل ازتسنیم، در ساعت 21:00 چهارم اردیبهشت ماه سال جاری، وقوع یک فقره درگیری منجر به ضرب و جرح در خیابان دامپزشکی از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به کلانتری 119 مهرآباد جنوبی اعلام شد و در تحقیقات اولیه مشخص شد که در این نزاع و درگیری، دو نفر از جوانان منطقه دامپزشکی - خیابان طوس به نام های امین و پیمان (20 ساله)، به علت اصابت ضربات چاقو مجورح و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع شرارت، دستگیری دو تن از افراد سابقه دار خیابان دامپزشکی به نام های حسن (36 ساله) و محمود (20 ساله) که در نزاع شرکت داشته و با استفاده از سلاح سرد (چاقو) اقدام به ضرب و جرح امین و پیمان کرده بودند در دستور کار مأمورین پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت و مأمورین این پایگاه در مورخه هفت روز پس از درگیری، موفق به دستگیری محمود . الف شدند.

همزمان با دستگیری محمود، از بیمارستان محل مداوای امین و پیمان به کلانتری 119 مهرآباد جنوبی اعلام شد که پیمان به علت شدت ضربات ناشی از اصابت جسم تیز (چاقو) به ناحیه سینه و گردن جان خود را از دست داده است که به دستور شعبه چهارم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، این پرونده با موضوع "قتل عمد" در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

محمود گرچه در اظهارات اولیه خود منکر هرگونه ارتکاب جنایت می‌شد و حسن را به عنوان عامل جنایت معرفی می‌کرد اما با توجه به تحقیقات میدانی صورت گرفته از محل جنایت و اظهارات بدست آمده از شاهدین صحنه درگیری، محمود به ناچار لب به اعتراف گشود و به ارتکاب این جنایت اعتراف کرد.

وی در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: یکی از دوستانم به نام حسن به درب منزل ما آمده بود؛ در حال صحبت بودیم که ناگهان درگیری لفظی پیدا کردیم؛ در همین زمان، دو نفر از بچه محل‌ها به نام امین و پیمان به بهانه ناسزا گفتن با صدای بلند، به ما نزدیک شدند و به موضوع اعتراض کردند؛ با اعتراض آن‌ها، من و حسن که تا آن موقوع با یکدیگر درگیر بودیم اینبار با امین و پیمان درگیر شدیم. محمود با امین و من نیز با پیمان (مقتول) درگیر شدم؛ با شدت پیدا کردن درگیری، محمود با چاقویی که از داخل ماشین خود آورده بود چند ضربه به امین زد و من نیز پس از مراجعه به داخل خانه و برداشتن چاقو، چند ضربه به پیمان زدم.

با توجه به اعترافات محمود، دستگیری "حسن" در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و او نیز در نزدیکی محل سکونتش در خیابان دامپزشکی، شناسایی و دستگیر شد.

حسن پس از انتقال به اداره دهم و تأیید اظهارات محمود، در خصوص انگیزه درگیری خود با قاتل به کارآگاهان گفت: چند روز پیش محمود گوشی تلفن همراه مرا گرفت اما به بهانه‌های مختلف موبایلم را پس نمی‌داد؛ روز درگیری برای گرفتن گوشی تلفن همراه به درب خانه محمود رفتم و از او خواستم تا گوشی تلفن همراهم را پس بدهد اما زمانیکه او مجدداً گوشی تلفن همراهم را پس نداد، با او درگیری لفظی پیدا کردم که در همین حال، دو نفر از جوانان محل به ما نزدیک شدند و به ایجاد سر و صدا در محل و دادن ناسزا با صدای بلند از سوی من و محمود اعتراض کردند و همین موضوع انگیزه درگیری ما با آنها شد.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح هر دو متهم به مشارکت در نزاع و درگیری منجر به جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهمان جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران