دیدبان

آیت‌الله سعیدی:برخی از خواص بعد از امام راحل استهاله شدند

آیت‌الله سعیدی:برخی از خواص بعد از امام راحل استهاله شدند

به گزارش دیدبان به نقل از بسیج پرس ، آیت‌الله علی سعیدی پیش از ظهر دیروز در همایش اندیشه مطهر و نشست بصیرتی روحانیون برجسته، اساتید طلاب و فضلای بسیج گلستان اظهار داشت: کسانی که در زمان فتنه سکوت کردند و نظاره‌گر ماجرا بودند اشتباه بزرگی مرتکب شدند و نباید گذاشت این اشتباهات گذشته دوباره در کشور رخ بدهد.

وی تصریح کرد: 200 سال بعد ما نیز جزو تاریخ خواهیم بود و در مورد ما قضاوت خواهند کرد لذا امانت‌های الهی که تقدیم اسلام و انقلاب شده باید به درستی حفظ و صیانت شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اشتباهات خواص در زمان پیامبر گرامی اسلام (ص) و عصر کنونی خاطرنشان کرد: در زمان پیامبر (ص) اکثر خواص منحرف شدند اما در عصر حاضر بخشی از خواص منحرف شده و مشاهده کردیم که یاران امام در مقابل رهبری ایستادند.

سعیدی با بیان اینکه تاکید رهبر معظم انقلاب همواره حرکت در مسیر قانون بوده است ابراز داشت: برخی از خواص بعد از امام راحل استهاله شدند و در مقابل مقام معظم رهبری ایستادگی کردند و هیچگاه دست از کارها و اعمال نادرست خود برنمی‌دارند.

وی با اشاره به اینکه پاسداری از دین خدا و حکومت دینی از اوجب واجبات است، گفت: دفاع از حریم امانت الهی حد و مرزی ندارد و باید فریاد زد تا این نرم‌افزار الهی حفظ و صیانت شود.

سعیدی؛ مردم‌سازی، ملت‌سازی، دولت‌سازی و امت‌سازی را اساس رسالت پیامبران الهی برشمرد و بیان داشت: هیچ رهبری با تکیه بر زور سلاح مردم را به سمت توحید فرانخوانده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: رهبران الهی در بسترسازی، پیروزی، استقرار انقلاب و استکمال آن ایفای نقش کردند که باید مردم نسبت به این آرمان‌ها و نرم‌افزارها آشنا شوند.

وی با بیان اینکه استکمال حکومت در دوره پیامبر(ص) و دوره حضرت موسی به درستی انجام نشد، افزود: تنها جایی که استکمال حکومت به درستی صورت پذیرفت در عصر ما بوده است و مدیریت حکومت اسلامی از امام راحل به مقام معظم رهبری رسید.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه نظام‌سازی عصر پیامبر با عصر کنونی تفاوتی ندارد گفت: مدل نظام‌سازی انقلاب اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی، کشور اسلامی و امت اسلامی هیچ تفاوتی در ادوار و اعصار مختلف ندارد فقط کلیددار تحقق این رسالت متفاوت است.

سعیدی با اشاره به اینکه در اسلامی کردن دولت غفلت شده است، بیان داشت: معیارهای جامعه اسلامی این است که 70 درصد مردم باید در نماز جماعت شرکت کنند، 65 درصد حجاب اسلامی را رعایت کنند و در 70 درصد بازار مسلمانان دروغ و خلاف مشاهده نشود که نشان می‌دهد دولت اسلامی در جامعه اسلامی نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.

وی خطاب به روحانیون با بیان اینکه دولت اسلامی با منبرهای ما شکل می‌گیرد، خاطرنشان کرد: با تغییر دولت‌ها در مسائل فرهنگی، عفاف و حجاب تفاوت‌هایی به چشم می‌خورد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن