دیدبان
فرمانده کل سپاه پاسداران در تبریز:‌

ویژگی بارز سپاه «آمادگی اعتقادی» است

ویژگی بارز سپاه «آمادگی اعتقادی» است

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در جمع شورای فرماندهان سپاه عاشورا، اظهار کرد: هویت و موجودیت سپاه به شادابی، تحرک، انقلابی بودن و ولایت مداری و دفاع از حالت پیش روندگی انقلاب است و به همین منظور بایستی به عنوان موتور محرکه انقلاب اسلامی عمل کند.

وی با بیان اینکه تمرکز به ابعاد ایمانی و دقت در امور تنها راه انقلابی ماندن است، افزود: معنی پاسداری غیر محافظه کارانه از انقلاب همین است و اگر ما درست به وظیفه و تکلیف خود عمل کنیم بسیاری از موانع را از سر راه انقلاب برداشته می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز سختی کار به مراتب بالاتر و بیشتر از دوران دفاع مقدس است چرا که امروز برای حضور در میدان مبارزه با تهاجمات فرهنگی به درجه خلوص بیشتری نسبت به گذشته نیاز داریم و دیروز سطح تهاجمات دشمن خاک و موقعیت جغرافیایی بود اما امروزه، ایمان، باور و اعتقادات مردم است.

وی همچنین با اشاره به ماموریت خطیر سپاه‌های استانی در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: زنده نگه داشتن گفتمان انقلاب اسلامی، ارتباط دلی با مجموعه و همچنین پرهیز از ماندن در فعالیت‌های بروکراتیک و گرفتاری‌های سازمانی سبب پویایی و عمل انقلابی سپاه در عرصه های مختلف است.

سرلشکر جعفری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به امادگی و توان نظامی سپاه خاطرنشان کرد: از نظر آمادگی نظامی و امنیتی به‌ویژه توان موشکی در وضعیت بسیار خوبی هستیم اما ویژگی بارز سپاه به "آمادگی اعتقادی" است و این عامل برتری سپاه در بین ارتش‌های دنیاست.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن