دیدبان

آماده باش رژیم صهیونیستی به دنبال شکست مذاکرات

آماده باش رژیم صهیونیستی به دنبال شکست مذاکرات

به گزارش دیدبان به نقل از خبرگزاری سما، پایگاه صهیونیستی «واللا» به نقل از یک افسر ارشد اسرائیلی گزارش داد که نیروهای اسرائیلی منتظر این هستند تا ببینند تصمیمات محافل سیاسی در اسرائیل چگونه بر اوضاع امنیتی مناطق کرانه باختری تاثیر خواهد گذاشت.

وی اشاره کرد که دستگاه‌های امنیتی مراقب بوجود آمدن هر گونه تغییراتی در فعالیت دستگاه‌های امنیتی فلسطین در قبال اعضای حماس در کرانه باختری به دنبال تحقق آشتی بین فتح و حماس هستند.

وی افزود: ارتش اسرائیل دامنه فعالیت دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان را گسترده کرده است اما این دستگاه‌ها در اردوگاه‌های فلسطین تقریبا فعالیتی ندارند و به همین ارتش سعی دارد فعالیت‌های خود را تقویت نماید.

مهلت 9 ماهه مذاکرات سازش بین رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین روز گذشته بدون دستیابی به توافق بین دو طرف برای تمدید مذاکرات به پایان رسید.

تخریب خانه‌ها در اردوگاه العروب در شمال الخلیل
بولدوزرهای رژیم اشغالگر اسرائیلی صبح امروز چهارشنبه تعدادی از خانه‌های فلسطینیان را در اردوگاه العروب واقع در شمال الخلیل تخریب کردند.

«احمد ابو خیران» هماهنگ‌کننده کمیته‌های مردمی در اردوگاه‌های جنوب گفت که نیروهای اشغالگر به خانه‌های «حلمی ابو غازی» و «حسن ابو غازی» در اردوگاه العروب یورش برده و خانه‌های آنها را تخریب کردند.

وی اشاره کرد که بولدوزرهای رژیم اشغالگر یک خانه دیگر در این اردوگاه را تخریب کردند.

وی همچنین افزود که درگیری‌هایی بین جوانان و نیروهای اشغالگر به دنبال این عملیات تخریب رخ داد و تعدادی از شهروندان نیز دچار حالت خفگی شدند.

یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی
حدود 60 شهرک نشین صهیونیست امروز چهارشنبه تحت حمایت نیروهای اشغالگر به صحن‌های مسجد الاقصی یورش بردند.

منابع محلی گفتند که نیروهای اشغالگر از ورود فلسطینیان ساکن قدس به حرم مقدس ممانعت کرده و در عین حال به ده‌ها نفر از افراطی‌های صهیونیست اجازه دادند که به صحن‌های مسجد الاقصی یورش ببرند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن