دیدبان

لیدر جدید ضدانقلاب مشخص شد

لیدر جدید ضدانقلاب مشخص شد

به گزارش دیدبان به نقل از عصر امروز، پس از بسته شدن راه ارتباطی مجرمان زندانی در بند 350 اوین با رسانه های خارج از کشور، داد فائزه هاشمی در نقش لیدر ضد انقلاب هم در آمده است!
بنا بر این گزارش وب سایت دویچه وله با ذوق زدگی فراوان و انتشار سخنان فائزه هاشمی به نقل از وی نوشت: " فائزه هاشمی در یادداشتی انتقادی از دولت خواست درباره‌ی خشونت‌های بند 350 زندان اوین به وظیفه قانونی خود در پاسداری از قانون اساسی بپردازد."
فائزه هاشمی که از محکومین فتنه آمریکایی انگلیسی 88 می باشد با اهانت تمام به دستگاه قضایی و یک بازرسی ساده که باید زودتر از اینها صورت می گرفت تا جاسوسان زندانی را شناسایی می کردند نوشته است: " درباره‌ی حمله به زندانیان بند ۳۵۰ زندان اوین، دولت به وظیفه‌ی قانونی خود به عنوان مجری قانون اساسی عمل کرده و به افکار عمومی درباره‌ی این خشونت پاسخ‌گو باشند."
فائزه هاشمی که خود تبلور افراطی گری و خودکامگی تمام می باشد و سالهاست با آرمانگرایی و ارزشهای اسلامی و انقلابی فاصله گرفته است و در نقش یک اپوزیسیون علیه نظام اسلامی فعالیت می کند و خود چون کور و کرها قفلی الهی بر سینه و چشمانش زده شده است در یادداشت خود نوشته است که: "افراطی‌گری سبب کور و کر" شدن بعضی افراد در جمهوری اسلامی شده است!"
به گزارش عصر امروز وی که به سبب رانت آقای هاشمی چنین بی شرم و نمک نشناس شده است این روزها به همراه مهدی هاشمی که وی نیز از متهمین اصلی اقدام علیه نظام می باشد با یاوه گویی علیه دستگاه قضایی و نظام اسلامی بار دیگر درصدد بحران آفرینی می باشند که لازم است دستگاه قضایی با شدت با این مساله برخورد نماید.
گفتنی است که دیدار اخیر خانواده های محکومین و مجرمین امنیتی بند 350 اوین با آقای هاشمی رفسنجانی نیز با تلاشهای این دو عنصر معاند انجام گرفته است و متاسفانه باز جناب آقای هاشمی در دام فرزندان خود گرفتار شد.
به گزارش خبرنگار ما آقاى هاشمی خود به عنوان یک مسئول در کشور به خوبی می داند که در ماجرای بند 350 به هیچ کدام از زندانیان تعدی نشده است. در این صورت آیا ملاقات وی با خانواده های آنها به معنای اصرار بر تایید دروغ سازی های ضد انقلاب علیه کشور نمی باشد؟
آیا این دیدار به معنای آن است که آقای هاشمی ارتباط ارگانیک با ضد انقلاب از درون کشور را تایید می نماید؟ اینها ابهامات و سئوالاتی می باشد که آقای هاشمی با آن در سطح جامعه مواجه هستند و باید پاسخ آن را بدهند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن