دیدبان
در ادامه سفرهای استانی

روحانی به ایلام می رود

روحانی به ایلام می رود

به گزارش دیدبان به نقل از نسیم، احمد شوهانی، نماینده مردم ایلام با اشاره به چهارمین سفر استانی کاروان دولت تدبیر و امید گفت: طبق هماهنگی ها و رایزنی ها صورت گرفته رییس جمهور به همراه برخی از وزرای کابینه هفته آینده به استان ایلام سفر می کند.
وی با بیان اینکه صبح امروز با استاندار از تهران به ایلام برگشته اند، افزود: مقدمات حضور رییس‌جمهور و وزاری دولت با توجه به تیم های حاضر شده از سوی وزارتخانه ها و نهاد ریاست جمهوری در استان فراهم و آماده شده است.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه "روحانی در این سفر دیدارهای مردمی و دیدار با نخبگان و خانواده‌های شاهد خواهد داشت، تصریح کرد: طبق آخرین اخبار از برنامه های رئیس‌جمهور، آقای روحانی در جمع مردم ایلام ، دهلران، و مهران حاضر و در جمع آنها سخنرانی و از نزدیک به مشکلان این شهرستان ها رسیدگی می کند.
شوهانی همچنین خاطرنشان کرد: دراین سفرموضوع اصلی مورد بحث و بررسی رسیدگی به شرایط اشتغال و بیکاری دراستان ایلام است؛ درکنار آن سرمایه گذاری درایلام نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: وزیر جهادکشاورزی فردا شب به عنوان اولین وزیر کابینه دولت تدبیر و امید در چهارمین سفر استانی به ایلام سفر می کند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن