دیدبان

تسلط ارتش سوریه بر ارتفاعات استراتژیک در لاذقیه

تسلط ارتش سوریه بر ارتفاعات استراتژیک در لاذقیه

به گزارش دیدبان به نقل از پایگاه دام پرس، منابع سوری اعلام کردند: ارتش سوریه در عیدون،العامریه و برج قاعی و منطقه الناصریه و کفرلاها در حومه حمص تعدادی از مراکز گروه های مسلح از جمله موشک اندازهای آنها را منهدم کرد.

در درعا ارتش سوریه در نوی،النعیمه و شمال عتمان عملیاتی علیه گروه های مسلح انجام داد.در حومه دمشق در مناطق الملیحه و جوبر ارتش سوریه تعدادی از تروریست ها را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.

در لاذقیه ارتش سوریه و نیروهای دفاع ملی به پیشروی به سوی جبل النسر و النبعین ادامه دادند.در این شهر تروریست ها با موشک منازلی را در الدعتور هدف قرار دادند.واحدهای از ارتش سوریه در باب هود،الحمیدیه و القصور درشهر حمص با گروه های مسلح درگیر شدند و تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند و برخی دیگر را زخمی کردند.

در شرق جوبر ارتش سوریه استحکامات گروه های مسلح را را فرو ریخت و بر مسجد طیبه در الحی مسلط شد.

در لاذقیه ارتش سوریه ارتفاعات شماره1017 و959 را از گروه های مسلح پس گرفت و تعدادی از آنها را طی عملیاتی کشت و برخی دیگر را زخمی کرد.همچنین ارتش سوریه بر ارتفاع شماره724 در لاذقیه مسلط شد.

در القامشلی بر اثر انفجار بمب در منطقه العنتریه سه شهروند سوری زخمی شدند.در حلب که تروریست ها خطور تغذیه برق را به این استان قطع کرده بودند پس از چند روز برق وصل شد.

در حلب ارتش سوریه مانع از نفوذ گروه های مسلح به مسجد الخضر و سعد در مناطق صلاح الدین و الاعظمیه شد.در مناطق فاح در داره عزه،حلب شرق و اطراف زندان مرکزی حلب،تل رفعت و بابیص،المنصوره و اللیرمون ارتش سوریه عملیات هایی علیه گروه های مسلح انجام داد.

در ادلب ارتش سوریه در مناطق جبل الاربعین،کفرنجد،الرامی و مرعیان علیه گروه های مسلح عملیات هایی انجام دادند و تعدادی را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.
در حمص ارتش سوریه سی تروریست را به هلاکت رساند و سه خودرو متعلق به گروه های مسلح را منهدم کرد.

تسنیم

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن