دیدبان

ارزیابی از جلسات وحدت سه آیت‌الله

ارزیابی از جلسات وحدت سه آیت‌الله

به گزارش دیدبان به نقل از مهر، محمدحسن ابوترابی فرد در حاشیه نشست واحد جوانان جامعه اسلامی مهندس در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا در انتخابات هیات رئیسه مجلس شرکت می‌کنید؟ گفت: نظر من و دوستان در این است که در این انتخابات شرکت کنم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به این پرسش که هیات رئیسه مجلس برای نمایندگانی که شورای عالی امنیت ملی علیه آنان شکایت کرده چه اقداماتی انجام داده است؟ گفت: یک تا دو مورد پرونده هیات نظارت بر رفتار نمایندگان اجرا شده و ما در مجموع گفتگوی آن نمایندگان محترم را در چارچوب وظایف نمایندگی ارزیابی کرده ایم.

به گزارش مهر، اخیرا شورای عالی امنیت ملی از کریمی قدوسی و نبویان دو تن از نمایندگان مجلس شکایت کرده است. ابوترابی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه گفته شده است جلسات وحدت میان آیت الله مهدوی کنی، آیت الله یزدی و آیت الله جنتی برگزار می شود، ارزیابی تان از این جلسات چیست؟ گفت: این بزرگان همواره در مسائل کشور با هم تعامل و گفتگو دارند و تلاش می کنند که با حداکثر تعامل و با یک وفاق و نگاه واحد در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی پیش بروند.

وی در پایان تصریح کرد: انتظار از این علما این است که در راستای وحدت قدم بردارند؛ چراکه نقش آنان در ارتقای وحدت اجتماعی و سیاسی کشور بسیار تاثیرگذار است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن