دیدبان

جبهه جانبازان انقلاب اعلام موجودیت کرد+اسامی موسسین

جبهه جانبازان انقلاب اعلام موجودیت کرد+اسامی موسسین

به گزارش دیدبان ، قدرت‌الله رحمانی، در گفت‌وگو با فارس در این باره گفت: مؤسسین اولیه جبهه جانبازان همان 92 جانبازی هستند که در اردیبهشت سال گذشته بیانیه اعلام موجودیت جبهه را امضا و منتشر کردند و بعداً هم تعداد امضاها بالغ بر 100 نفر شد اما چون هیأت مؤسس رسمی صد و چند نفره مرسوم و متعارف نیست این فهرست 17 نفره توسط شورای مرکزی موقت که منتخب همان مؤسسین اولیه هستند تهیه شده و به عنوان هیئت مؤسس رسمی جبهه، به وزارت کشور اعلام شده است.
دبیر موقت جبهه جانبازان با اشاره به ترکیب فهرست 17 نفره اظهار داشت: فهرستی که به وزارت کشور ارسال شده مرکب از 12 عضو شورای منتخب مؤسسین اولیه به اضافه 5 تن از جانبازان شاخص و برجسته فرهنگی - سیاسی است که می‌توانند جریان‌های شناخته شده جبهه بزرگ انقلاب را نمایندگی کنند.
رحمانی درباره زمان و نحوه عضوگیری از میان جانبازان داوطلب عضویت در جبهه جانبازان گفت: فراخوان عضویت و کیفیت پیوستن جانبازان علاقه‌مند در تهران و شهرستان‌ها به زودی اعلام خواهد شد و امیدواریم در هفته دفاع مقدس (مهرماه) بتوانیم اولین کنگره سراسری و انتخابات اعضای شورای مرکزی دائمی و دیگر ارکان جبهه را برگزار کنیم.
به گفته رحمانی، اسامی هیئت مؤسس جبهه جانبازان انقلاب اسلامی به شرح ذیل است:
1. حسین اسرافیلی 2. اکبر بهرامی 3. مصطفی پرکره 4. علیرضا پناهیان 5. غلامعلی جعفرزاده 6. داود حیدری 7. مجتبی رحماندوست 8. قدرت الله رحمانی 9. علیرضا زاکانی 10. بهروز ساقی 11. حسن سماواتی 12. مجتبی شاکری 13. امیر عقیقی 14. محمد اسماعیل کوثری 15. محمد علی معلی 16. حسین مظفر 17. سید مهدی هاشمی.

مشرق

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن