دیدبان

جوانفکر: احمدی نژاد عامل نجات کشور است!

جوانفکر: احمدی نژاد عامل نجات کشور است!

دیدبان: علی اکبر جوانفکر در گفت وگو با روزنامه جام جم، هرچند نامزدی احمدی نژاد در انتخابات سال آتی مجلس را رد کرده و حتی نامزدی اطرافیان وی برای حضور در بهارستان را نیز منوط به تصمیم گیری شخصی آنها می کند، اما با انتقاد از عملکرد دولت روحانی، احمدی نژاد را عامل نجات کشور لقب می دهد. او همچنین معتقد است که جریان اصولگرایی برای جذب پایگاه اجتماعی، نیاز به نزدیک شدن به احمدی نژاد و استفاده از محبوبیت او دارد.
وی با تحلیل انتخابات ریاست جمهوری ۹۲، نتیجه این انتخابات را به دلیل عدم حضور نامزد مورد حمایت دولت وقت، «نه به احمدی نژاد» ندانسته و می گوید که حسن روحانی در دوره دولت دهم از وزن سیاسی خاصی برخوردار نبوده است که رأی آوردنش نفی سیاست های دولت پیشین تفسیر شود.
جوانفکر در این گفت وگو از مشکلات دو سال آخر دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد هم سخن گفته و ادعا کرده است که برخی نهادها، زمین حرکت دولت وقت را ناهموار کردند. او در پاسخ به سوالی درباره پرونده بابک زنجانی و ادعاهایی که درباره ارتباط او با برخی مدیران دولت دهم می شود هم تاکید کرده که زنجانی دارای «هوش اقتصادی» و «ارتباطاتی» بوده اما تا حکم قضایی درباره وی صادر نشود، نمی توان گفت مفسد اقتصادی بوده است. او همچنین پرسیده: مگر نهادهای نظارتی خواب بوده اند که زنجانی میلیاردها تومان ثروت کسب کرده است؟
مشاور جنجالی محمود احمدی نژاد درباره ماجرای دفن ریچارد فرای، ایران شناس مشهور آمریکایی در اصفهان هم از دولت خواسته تا مجوز دفن او را صادر کرده و مانع از آن شود که «برخی گروه های بدون هویت مشخص»، کشور را دچار التهاب کنند. او گفته اگر احمدی نژاد بود، این مجوز صادر می شد.

منبع: جهان

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن