دیدبان

نرخ کرایه ها تغییر می کند؟

نرخ کرایه ها تغییر می کند؟

به گزارش دیدبان به نقل از باشگاه خبرنگاران ، اقبال شاکری در خصوص زمان قطعی افزایش نرخ کرایه ها گفت: گرچه مصوبه شورا مقرر کرده بود که کرایه‌ها از اردیبهشت ماه سال جاری افزایش پیدا کند اما به درخواست استانداری و دولت تا اعلام هدفمندی یارانه‌ها این موضوع مسکوت ماند.
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در حال حاضر نیز با وجود افزایش قیمت حامل های انرژی و قانونی بودن افزایش کرایه‌ها به درخواست مجدد استانداری فعلا کرایه ها تا دو و سه روز آینده تغییر نخواهد کرد.
وی افزود: همچنین گزارش‌هایی تاکنون مبنی بر افزایش خودسرانه نرخ کرایه ها دریافت کرده‌ایم که وظیفه رسیدگی به این تخلفات به عهده دستگاه نظارتی سازمان تاکسیرانی است که باید پیگیری کند.
شاکری در ادامه بیان داشت: تاخیر در ابلاغ مصوبه شورا در خصوص افزایش نرخ کرایه ها در سال جدید متاسفانه باعث ایجاد برخی ناهماهنگی های این چنینی شده و امیدواریم استانداری این هفته اجازه رسمی افزایش کرایه ها را صادر کند.
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: به رقم اینکه قیمت بنزین و CNG در حال حاضر افزایش پیدا کرده و این افزایش فشاری را بر عهده تاکسیرانان خواهد داشت اما درخواست ما از این قشر آن است که تا ابلاغ رسمی این مصوبه صبر کنند و برچسب‌های جدید نرخ کرایه ها نیز همزمان با اعلام رسمی استانداری اعلام خواهد شد.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران