دیدبان

طرح اولیه برای مرحله دوم ثبت نام یارانه که تغییر کرد

طرح اولیه برای مرحله دوم  ثبت نام یارانه که تغییر کرد

به گزارش دیدبان به نقل از ایسنا ، احمد امیرآبادی فراهانی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به مناسبت سالگرد تاسیس سپاه، روز کارگر و روز معلم در تذکری به رییس‌جمهور، گفت: متاسفانه 2/6 میلیارد دلار از 4/1 میلیارد دلاری که از حساب‌های نفتی از شرکتی که بلوکه شده بود و وارد کشور هم نشده بود به ریال تبدیل شده و این پول پرقدرت وارد جامعه شده است که متاسفانه ایراد بزرگی به این موضوع وارد است.

وی همچنین در تذکر دیگری به رییس‌جمهور اظهار کرد: مازاد فروش نفت در سال 92 قرار بود پس از تامین سهم صندوق توسعه ملی و نفت صرف بنیه دفاعی کشور شود اما سوال اینجاست که چرا دولت به وظیفه خود عمل نمی‌کند؟

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تذکر دیگر بنده به رییس‌جمهور این است که هنگام ثبت‌نام فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها متاسفانه قانون رعایت نشد چرا که قرار بود عددی از درآمد خانوارها اعلام شود و بالاتر از آن ثبت‌نام نکنند اما متاسفانه این اقدام صورت نگرفت و در حال حاضر نیز اطلاعات شفاف اعلام نمی‌شود.

امیرآبادی در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: متاسفانه به کتاب توافقنامه ژنو از منظر نخبگان که مجموعه نظرات مخالفان و موافقان است که همگی قبلا در رسانه‌ها گفته و چاپ شده است مجوز چاپ داده نمی‌شود و می‌گویند باید قسمت‌هایی از این کتاب حذف شود.

وی افزود: آقای جنتی گویا شما ممیزی را برای کتاب‌های ارزشی برداشته‌اید.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان در تذکری به وزرای کشور و راه و شهرسازی در خصوص توقف عملیات ساختمان و ریل و متروی قم که نیمه کاره رها شده‌اند تذکر داد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن