دیدبان

طبیب زاده: پنج معاون وزیر علوم حامی فتنه هستند

طبیب زاده: پنج معاون وزیر علوم حامی فتنه هستند

به گزارش دیدبان به نقل از خبرگزاری دانشجو، زهره طبیب‌زاده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، درباره حضور «خانیکی» یکی از عناصر فتنه در همایش اصلی وزارت علوم اظهار داشت: وزیر علوم حامی فتنه‌گران است و پنج نفر از معاونان وی از عناصر فعال فتنه و یا حامی فتنه بوده‌اند. وی افزود: وزیر علوم علی‌رغم اینکه وزارت اطلاعات صلاحیت معاونین وی را رد کرد بر ابقای این افراد پافشاری کرد و همچنین در این میان روسای دانشگاه‌هایی را برگزید که اکثر این افراد فعال فتنه در استان‌های خود بودند و یا از حلقه‌های اول شوراهایی بودند که حزب مشارکت را در آن استان تشکیل دادند و همچنین در جریان فتنه 88 حضوری فعال داشتند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تمام مشاوران و منسوبان وزیر علوم از جمله خانیکی از عناصر فتنه هستند تصریح کرد: آقای خانیکی به عنوان عنصر پشت پرده وزارت علوم با همفکری همکاران‌شان سیاست‌های وزارتخانه را به وزیر علوم دیکته می‌کنند و در این هنگام وقتی آنها متوجه شدند برخوردی با سیاست‌های غلط آنها انجام نمی‌شود وارد صحنه شدند.
طبیب‌زاده ادامه داد: این افراد در گذشته به صورت پنهان به عنوان اتاق فکر وزارت علوم در زمان تصدی‌گری توفیقی فعالیت داشتند و اکنون نیز گستاخی را به جایی رساندند که در مراسم و همایش‌های رسمی وزارتخانه شرکت می‌کنند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: کسی در این همایش دعوت شده است چهره و شاخص و عنصر موثر در فتنه و همچنین عنصر حمایت‌گر این جریان تاکنون بوده است.
طبیب‌زاده افزود: ‌فکر می‌کنیم این سیاست یعنی به کارگیری عناصر فتنه در وزارت علوم جز ایجاد تنش در دانشگاه ها و جز تغییر فضای آرام علمی دانشگاه و ایجاد فضای پرتنش سیاسی منجر نخواهد شد و همچنین این اقدام‌ها نیز موجب تحصن‌های سراسری در دانشگاه‌ها و حرکت‌های خیابانی توسط جبنش‌های منحل دانشجویی منجر خواهد شد که نهایت دیدگاه این اقدام‌ها نیز استقرار حکومت آمریکایی در کشور است.
وی با بیان اینکه ما جریان فتنه را جریانی جاپای کودتای مخملی در آمریکا می‌بینیم افزود: عناصر فتنه و افراد مورد حمایت این جریان دست نشانده آمریکا در ایران هستند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امثال آقای خانیکی را افرادی می‌دانیم که تمایل و دیدگاه انتهایی‌شان حمایت از استقرار حکومت آمریکایی در ایران است بنابراین این حرکت وزارت علوم را به شدت محکوم می‌کنیم.
طبیب‌زاده در پاسخ به این سوال که این اقدام وزارت علوم چه پیامدهایی را به دنبال دارد گفت: ‌حضور افرادی همچون آقای خانیکی در همایش‌های رسمی وزارت علم نمره منفی دیگری را به کارنامه منفی وزیر علوم اضافه خواهد کرد و البته مجلس تمام اقدمات وزیر علوم را به صورت دقیق رصد می‌کند زیرا این اقدام وزیر علوم مجلس را به اقدام نهایی وادار می‌کند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن