دیدبان

توصیه منتجب نیا به دولت برای انتخابات مجلس

توصیه منتجب نیا به دولت برای انتخابات مجلس

به گزارش دیدبان به نقل از سراج24  ، رسول منتجب نیا در گفتگو با روزنامه قانون به دولت توصیه کرد که از ارائه لیست حامیان دولت برای انتخابات مجلس خودداری کند و این شرایط را بدترین وضعیت برای دولت درانتخابات آتی دانست .

 وی افزود : بدترین وضع برای دولت این است که بخواهد مستقیم در انتخابات دخالت کند و با ارائه لیستی با عنوان هواداران دولت و حضور افراد حاضر در دولت پا به عرصه رقابت بگذارد. اگر دولت چنین کاری کند جبهه‌های مختلفی را در مقابل خود خواهد دید و حمایت اصلاح‌طلبان را از دست می‌دهد.

منتجب نیا در ادامه خاطر نشان کرد : جبهه اصولگرایان سنتی یکی از رقیبان دولت است که کاندیداهایی دارند که با دولت هماهنگ نیستند. افراطیون نیز در مقابل دولت قرار دارند که رقیب اصلی به حساب می‌آیند. در این میان تنها اصلاح‌طلبان هستند که می‌توانند با دولت و هواداران آن هماهنگی داشته باشند، ائتلاف کنند و لیست واحدی بدهند، تا هم هواداران دولت از آن لیست حمایت کنند و هم اصلاح‌طلبان.

وی افزود : اعتقاد دارم اگر چنین کاری بشود، موفقیت وپیروزی به دست می‌آید و دولت می‌تواند از این مخمسه‌ای که در آن گیر افتاده است، نجات پیدا کند. پیش از این نیز به طرفداران دولت تذکر دادم که نخواهند مستقل از اصلاح‌طلبان وارد صحنه انتخابات شوند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن