دیدبان

حمایت خطیب مشهور از یکی از سران فتنه!

حمایت خطیب مشهور از یکی از سران فتنه!

به گزارش دیدبان به نقل از ندای انقلاب ، ناصر نقویان خطیب جنجالی که چند سالی است به واسطه تریبون رسانه ملی توانسته شهرتی را برای خود دست و پا کند، درتازه ترین اظهارت حاشیه ساز خود، ضمن توجیه حضورش در مراسم ختم پدرزن خاتمی، از این سرکرده داخلی فتنه 88 نیز دفاع کرد.
وی که به دلیل حاشیه سازی و سخنان نامربوط به حوزه کاریش، مدتی است از تریبون رسانه ملی محروم شده با انتشار ویدئویی در سایت خبرآنلاین نزدیک به علی لاریجانی به حضور خود در مراسم ختم پدرزن محمد خاتمی از سران فتنه آمریکایی-اسرائیلی ۸۸ می پردازد و با تفسیر به رای یکی از جملات نورانی حضرت امام خمینی(ره) مدعی می شود:" این جمله کلیدی و حق امام را سرلوحه خود قرار می دهیم که فرمود میزان رای ملت است نه بخشی از ملت. اگر ایشان (خاتمی) از طرف بخشی از مردم متهم است اما از طرف یک بخش وسیعتری از مردم اینگونه نیست".

 

محمد خاتمی رئیس دولت موسوم به اصلاحات که به دلیل عملکرد سوء در جریان فتنه ۸۸ از دایره نیروهای نظام خارج شده، مدت هاست تلاش دارد بدون عذرخواهی رسمی از نظام اسلامی، با حضور در مراسم های مختلف به احیای چهره از دست رفته خود بپردازد که البته پروژه وی تاکنون با شکست مواجه شده است.
ناصر نقویان خطیب بازی خورده جریان فتنه، در ادامه سخنانش می افزاید:" پیغمبر وقتی مکه را فتح کرد به ابوسفیانی که دشمن درجه یک مسلمانان بود امتیازی داد آقای خاتمی که ۸ سال رئیس جمهور این کشور بوده است".
نقویان که سابقه توهین به رئیس جمهور سابق را با بدترین الفاظ ممکن در کارنامه دارد و البته با وجود فایل صوتی سخنانش آنان را تکذیب کرده در خاتمه مدعی می شود:"به نظر من رئیس جمهور بعد از ایشان (خاتمی) بیشتر به ملت ضربه زده تا ایشان.اینکه این آقا(خاتمی) مطرود همه باشه من نمی پذرم این یک مبنای دیگری است".

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن