دیدبان

ارائه ویزیت رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی ناحیه جماران

ارائه ویزیت رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی ناحیه جماران

به گزارش دیدبان به نقل از بسیج پرس از سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران، رئیس بسیج جامعه پزشکی ناحیه جماران ازبرپایی ایستگاه های سلامت در روزهای یکم لغایت پنجم اردیبهشت ماه همزمان با هفته سلامت در پارک ملت خبر داد.

احمدی گفت: مراسم افتتاحیه این ایستگاه های سلامت، اول اردیبهشت ماه ،ساعت 17 در پارک ملت با حضور مسئولین و رییس بیمارستان بقیه ا.. الاعظم (عج)،رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ و شهردار منطقه 3 برگزار خواهد شد که در این طرح ویزیت های رایگان برای عموم مردم آزاد است.

وی افزود:در این طرح خدمات در زمینه های تست خون،چربی خون،قند خون و معاینات عمومی و در دو بخش خواهران و برادران ارئه می شود.

رئیس بسیج جامعه پزشکی ناحیه جماران خاطر نشان کرد: این طرح با مشارکت بیمارستان بقیه ا...الاعظم (عج)، شهرداری منطقه 3 تهران بزرگ و کانون بسیج جامعه پزشکی ناحیه جماران در محل پارک ملت واقع در خیابان ولیعصر(عج) از ساعت 15 لغایت 19 برگزار می شود.

وی در پایان افزود: این طرح همه ساله با هدف ارج نهادن به بهداشت جهانی و هفته سلامت برپا می شود و تمامی افرادی که در این طرح نیاز به درمان های تکمیلی داشته باشند به بیمارستان های پشتیبان ارجاع داده می شوند تا سایر مراحل پزشکی آنها در همان جا و بصورت رایگان انجام شود.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران