دیدبان
حاشیه‌هایی از همایش ملی زنان نقش‌آفرینان عرصه اقتصاد و فرهنگ:

از حضور فعالان فتنه تا جای خالی مادران شهدا

از حضور فعالان فتنه تا جای خالی مادران شهدا

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، همایش ملی زنان نقش‌آفرینان عرصه اقتصاد و فرهنگ صبح امروز در سالن اجلاس سران با حضور 700 تن از بانوان برگزار شد.

* در این همایش حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور، حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور، شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، صاحبه عربی همسر رئیس جمهور، همسر برخی از دولتمردان و برخی دیگر از فعالین حوزه زنان حضور داشتند.

*  پیش از سخنرانی رئیس جمهور برخی از فعالان زن در عرصه‌های مختلف شروع به سخنرانی کردند که یکی از آنها تحصیل‌کرده دانشگاه آمریکا بود  و جای همسران و مادران شهدایی که خود برترین اسوه گذشت و فداکاری و پیشرفت کشور هستند در میان سخنرانان خالی بود.

* بیش از 30 دقیقه از این مراسم 2 ساعتی به اجرای موسیقی زنده که نوازندگان زن آن را اجرا می‌کنند سپری شد  و این در حالی بود که سخنرانی و گزارش مولاوردی نزدیک به سه دقیقه بیشتر به طول نیانجامید.

* در حالی که فتنه 88 خسارات بسیاری را به کشور ما وارد کرد اما ظاهراً برخی در حال پاکسازی آن چهره‌ها هستند به گونه‌ای که برخی حامیان فتنه همچون نرگس محمدی نیز در این مراسم حضور داشتند.

* کلیپ نوسفر که در بیشتر همایش‌های آقای روحانی پخش می‌شود در این همایش نیز با اینکه نزدیک به یک سال از ریاست جمهوری آقای روحانی می‌گذرد دوباره پخش شد .

 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن