دیدبان
علی رغم بیان شعار اعتدال

یک فتنه گر دیگر در دولت پست گرفت!

یک فتنه گر دیگر در دولت پست گرفت!

به گزارش دیدبان به نقل از پارس، به دنبال انتصاب حمید کلانتری از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سمت مدیر عاملی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر برخی اخبار حاکی از آن است که برخی چهره های فعال اصلاح طلب در بستر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان فعالیت های خود را آغاز کرده اند.

سیدحمید کلانتری پدر سیدعمار کلانتری سردبیر سایت تندرو بازتاب امروز است  که در بیشتر عمر رسانه ای خود به دلیل تخلفات گسترده از سوی مقامات قضائی فیلتر بود. همچنین از سوی دیگر فواد صادقی دیگر انتصابی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان است.

فواد صادقی که تاکنون در تیم های رسانه ای زیادی همچون تیم رسانه ای محسن رضایی،سیدمحمدخاتمی و هاشمی رفسنجانی به مدیریت سایت های وابسته نظیر بازتاب، آینده، بازتاب امروز و… پرداخته است و در پرونده خود سابقه بازداشت در زمان فتنه را دارد با حکمی از سوی حمید کلانتری به عنوان معاون عمرانی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر منصوب شده است!

صادقی با وجود آنکه در انتخابات حامی روحانی بود؛ پس از انتخابات در چندین نوبت به انتقاد از عزل و نصب های صورت گرفته در دولت یازدهم پرداخت و   اما نکته جالب توجه آنکه به دنبال انتصاب وی در سمت معاون عمرانی صندوق بیمه روستایی سایت آینده نیز گویا ماموریتش به پایان رسیده و تعطیل شد.

گفتنی است این صندوق بالغ بر ده ها هزار میلیارد بودجه در اختیار دارد.

اما این پایان انتصاب های رسانه ای در یک صندوق بیمه ای نیست و گفته می شود علی اکرمی عراقی عضو دفتر سیاسی نهضت آزادی به عنوان مشاور فعالیت خود را در این صندوق آغاز کرده است.  

اکرمی که به عنوان یک چهره رادیکال در گروهک نهضت آزادی فعالیت می کند، در کارنامه خود سابقه بازداشت در سال ۱۳۹۰ و  در سال ۸۸ نیز در جایگاه عضو دفتر سیاسی نهضت آزادی چندین بار با زندانیان فتنه دیدارهایی داشته است.

امضای بیانیه تعلیق فعالیت های هسته ای از سوی اعضای نهضت آزادی و همراهی اکرمی با آنها یکی دیگر از سوابق این عضو دفتر سیاسی گروهک نهضت آزادی است.

اکرمی عراقی همچنین یکی از یادداشت نویسان ثابت سایت های ضد انقلاب نظیر روزآنلاین بوده و این رسانه ها نیز اخبار مربوط به دستگیری و آزادی وی را مورد پوشش قرار داده و از اکرمی حمایت کرده اند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن