دیدبان
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان خواستار شد

فضاسازی مناسب برای بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی

فضاسازی مناسب برای بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، محمدابراهیم الهی‌تبار صبح امروز در نشست ستاد استانی بزرگداشت حماسه سوم خرداد و سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صیادشیرازی اظهار کرد: روز سوم خرداد در سرنوشت تاریخ انقلاب ایران اثرگذار بوده و دارای ارزش و اهمیت بسیاری است.

وی افزود: فتح خرمشهر عاملی در تغییر جریان جنگ تحمیلی و عقب‌گرد نیروهای عراق از جنوب تا غرب کشور بود که با عزم ملی، مدیریت جهادی صورت گرفت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اهمیت فتح خرمشهر در تاریخ جنگ و انقلاب ایران، آن را افتخاری برای نظام دانست و افزود: باید بزرگداشت روز فتح خرمشهر در استان همدان در حد شأن این روز بزرگ باشد.

وی ارائه گزارش تحلیلی از فتح خرمشهر را از سوی سخنوران و ائمه جماعات در اجرای مراسمات لازم دانست و افزود: بحث اعتقادی در اجرای مراسمات دارای اهمیت بسیاری است که می‌تواند با تلاش مردم و سازمان‌ها باشکوه‌تر انجام شود.

الهی‌تبار با اشاره به نقش تیپ قهرمان در آزادسازی خرمشهر افزود: از افتخارات شهر همدان و تاریخ جنگ ایران رشادت‌های قهرمانانی چون امیر جوادی به خصوص در آزادسازی خرمشهر بوده که باید از آنها تجلیل شایانی صورت گیرد.

وی اجرای برنامه نورافشانی را در بزرگداشت آزادسازی خرمشهر لازم دانست و افزود: فتح خرمشهر به عنوان جشن ملی و حماسه بزرگ در خور اهمیت است و امیدواریم با قدرت و توان برنامه بسیار خوبی را اجرا کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به بزرگداشت ارتحال امام راحل ابراز داشت: اعزام زائران و اجرای مراسمات در استان طی بزرگداشت روز ارتحال امام خمینی(ره) دارای اهمیت است که باید به آن پرداخته شود.

وی با اهمیت به اجرای بهتر مراسمات ارتحال امام در استان از سوی فرمانداران شهرستان‌ها افزود: باید فضای عمومی جامعه را در سالروز ارتحال به شیوه خوبی آماده کنیم.

الهی‌تبار با اشاره به قرار گرفتن استان همدان در مسیر اعزام سایر استان‌ها به تهران در روز ارتحال امام افزود: باید فضاسازی در مسیر جاده‌ها، شهر، مسیر عبور کاروان‌ها و برقراری ایستگاه‌های صلواتی انجام شود.

وی در ارائه سخنرانی‌های مراسمات ارتحال امام خمینی(ره) حضور شخصیت‌های بزرگ آشنا به شخصیت امام راحل را با اهمیت دانست و در پایان از تأمین اعتبار پرداخت بدهی اتوبوس‌های اعزام زائران به مرقد امام خمینی(ره) خبر داد.

 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن