دیدبان

ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته آل‌خلیفه به نماینده آیت الله سیستانی

ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته آل‌خلیفه به نماینده آیت الله سیستانی

به گزارش گروه دیدبان به نقل از تسنیم ، پایگاه اطلاع‌رسانی الوفاق ؛ جمعیت اسلامی الوفاق بحرین اعلام کرد که نیروهای امنیتی رژیم آل‌خلیفه "آیت الله حسین نجاتی" نماینده آیت‌الله سیستانی را تهدید کرده و به وی اعلام کرده‌اند که باید حداکثر در مدت 48 ساعت بحرین را ترک کند.

جمعیت الوفاق با صدور بیانیه‌ای تاکید کرده است که آیت الله نجاتی یکی از شخصیت‌های برجسته بحرینی است و نظام اجازه چنین رفتار احمقانه‌ای را ندارد؛ هیچکس اجازه ندارد هویت، زندگی و آزادی حرکت را از کسی سلب کند، هر گامی که در این جهت برداشته شود مخالف قوانین بین‌المللی ، داخلی و همچنین برخلاف مبادی انسانی است.

الوفاق همچنین تاکید کرد که اینگونه رفتار‌های آل‌خلیفه حجم واقعی بحران سیاسی و انسانی در بحرین و میزان فشارهای وارد شده بر ملت را نشان می‌دهد.

جمعیت اسلامی الوفاق در پایان بیانیه‌ خود از جامعه جهانی خواست است تا به سرعت در مقابل این تهدید رژیم آل‌خلیفه موضع گیری کنند.

بخش آزادی‌های دینی در سازمان دیده‌بان حقوق بشر بحرین روز یکشنبه اعلام کرده بود که نیروهای امنیتی رژیم آل‌خلیفه به دفتر نماینده آیت‌‌‌الله سیدعلی سیستانی در این کشور یورش برده‌اند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن