دیدبان

اختلال تامل برانگیز سایت رفاهی!

اختلال تامل برانگیز سایت رفاهی!

به گزارش دیدبان به نقل از 598، سایت رفاهیwww.refahi.ir که در روز نخست برای ساعتی از دسترس کاربران خارج گردیده بود در روزهای گذشته با مشکلات کمتری برای ورود مردم به این سایت و ثبت مجدد اطلاعات خانوارهای همراه بوده است.
معاون وزیر ارتباطات در خصوص دلایل اختلالات روزهای نخست سایت رفاهی بیان داشته بود:‌ دلیل اختلالاتی که روز گذشته در سایت هدفمندی‌ یارانه‌ها ایجاد شده بود کنترل و چک‌های امنیتی عمیق بود تا امکان مبارزه با حملات اینترنتی و هکرها فراهم شود.
با این حال در روز پنجم ثبت نام مجدد اعلام نیاز دریافت یارانه برخی از شهروندان با پیغام عجیب و تامل برانگیزی در مرحله آخر ثبت اطلاعات و تکمیل صفحه سوم سامانه رفاهی روبرو گردید و سایت به صورت خودکار از انصراف آنها از دریافت یارانه تشکر نموده است.

 


 

این اختلال به که در صفحه سوم ثبت نام پس از کلیک برو روی کلید تایید اطلاعات رخ داده است برای ثبت نام کنندگان پیغامی با متن "از انصراف شما متشکریم" ارسال شده است و اجازه ثبت ورود مجدد را به این افرد نداده است.
در پیام جدید سایت رفاهی آمده است: " از اینکه در راه توسعه و تعالی کشور قدم برداشته و از دریافت یارانه نقدی انصراف داده اید سپاسگزاریم. اسامی انصراف دهندگان منتشر خواهد شد."
پس از پیگیری های مردمی از روابط عمومی ستاد هدفمندی یارانه ها این مشکل رفع و امکان ثبت نام برای این شهروندان فراهم گردید اما این سوال باقی می ماند که علی رغم اینکه در سامانه رفاهی هیچ بخشی برای انصراف در نظر نگرفته شده است و عدم ثبت نام به منزله انصراف از یارانه تلقی می شود پیام مذکور چه معنایی می تواند داشته است.
امید است مشکل مذکور نیز همچون سایر اختلالات رفع و دیگر تکرار نگردد و این اختلال موجب حذف مردم از دریافت یارانه نشود.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن