دیدبان

تعطیلی ۴ ساعته فرودگاه‌های پایتخت

تعطیلی ۴ ساعته فرودگاه‌های پایتخت

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها گفت: همزمان با روز ارتش و اجرای مانور هوایی نیروهای مسلح در روز جمعه ۲۹ فروردین، پرواز باری و مسافری در ۳ فرودگاه امام‌خمینی(ره)، مهرآباد و پیام از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ صبح انجام نمی‌شود.
ابراهیم شوشتری افزود: به مناسبت ۲۹ فروردین ماه (روز ارتش جمهوری اسلامی ایران) از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ صبح روز ۲۹ فروردین رژه هوایی پرواز نیروهای مسلح در آسمان تهران انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌های کشور، مقرر شد در ساعات مذکور ۲۹ فروردین‌‌ماه، در راستای حفظ ایمنی پروازهای مسافری و باری در فرودگاه‌های امام‌خمینی(ره)، مهرآباد و فرودگاه پیام، هیچ پرواز مسافری و باری انجام نشود.
معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور ادامه داد: پیش از این با صدور اطلاعیه هوانوردی به همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده‌است که در این ساعات پروازهای مسافری و باری انجام نمی‌شود.
شوشتری تأکید کرد: تمامی ایرلاین‌های داخلی و خارجی از این موضوع مطلع هستند و باید این برنامه را به اطلاع مسافران خود رسانده و برنامه پروازی خود را طوری تنظیم کنند که خارج از ساعات اعلام شده پرواز داشته باشند.
وی یادآور شد: مسافران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای پروازهای فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن ۱۹۹ و برای پروازهای فرودگاه امام‌خمینی(ره) با شماره تلفن ۰۹۶۳۳ تماس بگیرند.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران