دیدبان

یک مدیر بسیجی دیگر برکنار شد!

یک مدیر بسیجی دیگر برکنار شد!

به گزارش دیدبان به نقل از دانا،یازدهم شهریور ۹۲ بود که اولین ترکش دولت به مدیران اصولگرای دولت دهم، به دانشگاه علامه برخورد کرد و صدرالدین شریعتی رئیس این دانشگاه توسط جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم برکنار شد و با حکمی دکتر حسین سلیمی استاد گروه روابط بین الملل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان سرپرست دانشگاه منصوب گردید.
با روی کار آمدن دکتر حسین سلیمی هر چند فضای آرام و بی حاشیه ای در ظاهر دنبال می شود ولی کماکان داس این رئیس منصوب از سوی دولت یازدهم و وزارتخانه علوم که امروز به اذعان بسیاری سهم الارث اصلاح طلبان می باشد، به شدت کار می کند و در سطوح عالی دانشگاه تمام مدیران منصوب شده توسط دکتر شریعتی را برکنار و گاهاً در سطوح عملیاتی به کارگیری کرده و عده ای نیز به تنها به خاطر هیئت علمی بودن مجوز ماندن در دانشگاه را داشته اند.
روزهای آینده نیز تودیع و معارفه رئیس حراست دانشگاه برگزار خواهد شد . مهدی میرزایی تبار یکی از شاخص ترین افرادی است که پیش از این نیز در مناصب مختلف من جمله مسئولیت بسیج دانشجویی دانشگاه علامه و مدیریت فرهنگی دانشگاه بوده و در اواخر دوران حجت الاسلام شریعتی عهده دار مدیریت حراست دانشگاه می شود که طبق اذعان بسیاری از کارمندان دانشگاه، عملکرد قوی در این حوزه ها از خود نشان داده است.
یک منبع آگاه در گفت و گو با دانا اظهار کرد: فقدان ضعف در شخصیت و عملکرد این مدیر بسیجی باعث بقای وی تا به امروز شده است.
به گفته برخی از منابع آگاه چند روز پیش رئیس دانشگاه رسماً برکناری وی را به او اطلاع می دهد و دلیل آن را فشارهای وارده از سوی مقام های بالادستی و اطرافیان بیان داشته است. در روزهای آینده شاهد جلسه تودیع و معارفه مدیر حراست خواهیم بود. قرار است صحرایی جانشین میرزایی تبار در حراست گردد.
این مدیر بسیجی در حالی برکنار می شود که بسیاری از کارکنان حراست دانشگاه و حوزه انتظامات از عملکرد وی راضی بوده و از برکناری وی بسیار متاثر و معترض شده اند.

خبرها حکایت از این دارد که سلیمی این مدیر توانمند را به عنوان یک کارشناس ساده فرهنگی به معاونت فرهنگی دانشگاه معرفی می کند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن