دیدبان

عامل اصلی جنایات جهان باید معرفی شود

عامل اصلی جنایات جهان باید معرفی شود
دیدبان: سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در حاشیه همایش بیداری اسلامی در جمع خبرنگاران، گفت: برخی علیه مستضعفان برخاسته‌اند تا بین آن‌ها تفرقه بیندازند و به حاکمیت ظالمانه خود ادامه دهند و ما باید در برابر این افراد بایستیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر مسلمانان در هر کجای دنیا مورد تجاوز قرار می‌گیرند، گفت: دشمنان مسلمانان در میانمار و در منطقه خاورمیانه به اسم وهابیت، بحرین، سوریه و لبنان را مورد هجمه قرار می‌دهند و در قلب آفریقا به اسم مسیحیت افراطی، مسلمانان را می‌کشند.
نقدی با بیان اینکه باید عامل اصلی جنایات جهان یعنی آمریکا را به همه معرفی کنیم، خاطرنشان کرد: پشت تمام این جنایات آمریکا قرار دارد، بنابراین باید امیدوار باشیم و عامل اصلی را به همه جهان نشان داده و معرفی کنیم.
وی تصریح کرد: باید با صفوف به هم پیوسته ادیان الهی و به صورت یکپارچه حق خود را از آمریکا بگیریم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: نفس آمریکا بریده شده است و به همین دلیل آمریکا مجبور شده شکست خوردگانی را وارد ارتش کند که نه توان جنگیدن دارند و نه اینکه بیداری اسلامی اجازه تحرک به آنان را می‌دهد.
وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها از عملکرد مسلمانان درس می‌گیرند و هیچ راهی ندارند، بنابراین یا باید تسلیم اسلام شوند یا نابودی خود را ببینند.
 
*منبع: فارس

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن